×

مهمترین خواسته مردم این دیار صدور مجوز رسمی تردد مسافر از مرز شوشمی است

  • کد نوشته: 12330
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۷
  • 1100 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه با اشاره همراهی و صداقت ۳۸ ساله مردم این شهرستان با نظام، مهمترین خواسته آنان را صدور مجوز رسمی تردد مسافر از مرز شوشمی عنوان کرد.

    مهمترین خواسته مردم این دیار صدور مجوز رسمی تردد مسافر از مرز شوشمی است
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز پنجشنبه در مراسم دیدار وزیر کشور با علما اهل سنت اورامانات و قشرهای مختلف مردم پاوه در مسجد جامع این شهر افزود: مردم اورامانات با جمعیتی بیش از ۲۴۰ هزار نفر که حافظان ۱۸۰ کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق هستند در کنار هم زندگی می کنند.
    وی اظهار کرد: مردم این دیار از کشور اسلامیمان از ابتدا و آغاز انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) صادقانه همراه نظام، پیرو رهبری و حافظ انقلاب و نظام بوده و هستند.
    ماموستا قادری گفت: این مردم در ۳۸ سال گذشته صادقانه ایستاده اند و زکات این ایستادگی ها تقدیم سه هزار و ۲۰۰شهید، جانباز و آزاده سرافراز بوده است که این سند بزرگی در صداقت و همراهی مردم ما با نظام جمهوری اسلامی است.
    امام جمعه پاوه با اشاره به تولد نامیمون و نامبارک گروهک تروریستی داعش که مصیبتی بزرگ برای اسلام و مسلمانان است، گفت: روحانیت منطقه، فرهنگیان، مسئولان شهرستانهای پاوه و اورامانات و سایر اقشار بابصیرت منطقه همواره با این وبای قرن بیست و یکم مقابله کرده اند.
    ماموستا قادری با اشاره به امنیت عالی و مطلوب در منطقه آن را نتیجه تلاش و زحمت نیروهای نظامی و انتظامی ،امنیتی و سیاسی و محراب داران مساجد که هر جمعه در نماز جمعه با بیانات خویش در مقابل توطئه گران، هوشیاری و بصیرت را به مردم می دهند، دانست.
    امام جمعه پاوه با بیان اینکه مردم ما در حد توان خود و حتی بیشتر از حد توان خود نسبت به انقلاب اسلامی انجام وظیفه کرده اند، گفت: برآورده شدن درخواست آنان برای صدور مجوز رسمی شدن تردد مسافر از مرز شوشمی توقع زیادی نیست.
    ماموستا قادری افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و اکثر مسئولان نظام نسبت به دیار اورامانات و به خصوص پاوه همواره لطف و بزرگواری داشته اند.
    وی با اشاره به خدمات دولت و نظام گفت: دولت ها در حد توان خود طی ۳۸ سال گذشته در خدمت رسانی دریغ نکرده اند و ما به نوبه خود فارغ از جناح و گرایش ها از این خدمات قدردانی می کنیم.
    امام جمعه پاوه با اشاره به مشکلات موجود در شهرستانهای اورامانات و به خصوص پاوه به نبود زمین کشاورزی و صنعت و میزان پایین دامداری و باغات اشاره کرد و گفت: باغات و دامداری ما نمی تواند معیشت مردم را بطور کامل تأمین کند، لذا از مسئولان انتظار و توقع بیشتری داریم.
    وی اظهار کرد: راههای ارتباطی شهرستان پاوه ظرفیت و تحمل عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین و جابجایی و ترانزیت کالا را برای صدور از بازارچه مرزی شوشمی ندارد و به همین دلیل مهمترین راهکاری که کارشناسان و دلسوزان پیشنهاد و ارائه داده اند و خواسته ۳۸ ساله مردم این شهرستان است، رسمی شدن تردد مسافر از مرز شوشمی است.
    وی افزود: با رسمی شدن تردد مسافر از مرز شوشمی می توانیم شاهد توسعه منطقه، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال که تحقق شعار سال است، باشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *