×

فرماندار جوانرود:
موج چهارم کرونا در انتظار غفلت ماست

  • کد نوشته: 16484
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۶
  • 392 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آگاه‌سازی مردم برای مهار کرونا گفت: موج چهارم کرونا در انتظار غفلت ماست.
    موج چهارم کرونا در انتظار غفلت ماست
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ «رستگار یوسفی» روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان جوانرود، افزود: اگر درگیر پیک چهارم کرونا شویم نگرانی‌های جدی به وجود خواهد آمد و هزینه سنگینی پرداخت خواهیم کرد.

    وی فرهنگ سازی را مهمترین راهکار برای مهار کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای فرهنگ‌سازی در مهار کرونا از تمام ظرفیت‌های فرهنگی مانند ائمه جمعه و جماعت، روحانیون، سمن‌ها، صندوق‌های خیریه و نهادهای حمایتی باید بهره ببریم.

    او با بیان اینکه سلامت مردم مهمترین دغدغه ماست یادآورشد: در راستای صیانت از سلامت مردم باید از تمام ظرفیت شهرستان جوانرود استفاده کنیم.

    جوانرود در وضعیت زرد

    مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز گفت: شهرستان جوانرود  درحال حاضر از نظر کرونا در وضعیت زرد قرار دارد.

    دکتر «مولود حسینی» با بیان اینکه هم اکنون سه نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان جوانرود بستری هستند، افزود: دیگر کرونایی به نام «یوهان چین» وجود ندارد و همه کروناها با عنوان کرونا انگلیسی شناسایی می شوند.

    وی اظهار داشت: موج چهارم کرونا خطرناکتر از موج های قبلی است و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *