×

نرخ صد درصدی پوشش پیش دبستانی منطقه باینگان در سال جاری

  • کد نوشته: 16242
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۲
  • 638 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان گفت: نرخ پوشش پیش دبستانی در سال جاری صد در صد بوده است.
    نرخ صد درصدی پوشش پیش دبستانی منطقه باینگان در سال جاری
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان؛ حمیده لطیفی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، ضمن عرض تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: خوشبختانه نرخ پوشش پیش دبستانی امسال و سال گذشته، صد در صد بوده است.

    وی افزود: نرخ مردودی در این دو سال در مقطع ابتدایی صفر بوده و آموزش کلیه دانش آموزان پایه اول و اولیای آنان از طریق حضوری و همچنین در بستر شاد به خوبی انجام شده است.

    لطیفی با اشاره به وجود مدارس ابتدایی شهری، روستایی، عشایری و دارای نیاز ویژه افزود: طرح های خوانا، گویا، اتاق بازی و برنامه تدبیر در کلیه این واحد های آموزشی به نحو احسن انجام پذیرفته است.

    معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان تصریح نمود: آموزش حضوری در مدارس مناطق کم جمعیت و دارای خطر پذیری کم از نظر انتشار ویروس و عضویت ۸۰ درصدی دانش آموزان، دو عامل اصلی استمرار کامل فرآیند آموزش در ایام کرونا در سطح منطقه بودند.

    لطیفی در ادامه با اشاره به وضعیت مدارس مقطع متوسطه گفت: مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان های کاردانش سطح منطقه نیز همچون مدارس مقطع ابتدایی بدون وقفه مشغول فعالیت بوده و کلیه برنامه های جاری حوزه آموزش همچون طرح ها و برنامه های بوم، ایران مهارت، همیار معلم و تعالی، به صورت کامل اجرا شده اند.

    وی افزود: با اشاره به عملکرد بسیار خوب دانش آموزان سطح منطقه در آزمون سراسری سال ۹۹ گفت:  جلسات ستاد کنکور به صورت مداوم برگزار شده و امیدواریم با تلاش همکاران توانمندمان بتوانیم به نتیجه بهتری در آزمون سراسری سال آینده دست یابیم.

    لطیفی با اشاره به عملکرد موفق همکاران و دانش آموزان سطح منطقه در امتحانات نهایی سال جاری تصریح نمود: متوسط نمره دانش آموزان منطقه در برخی دروس همچون جغرافیا از متوسط استانی بالاتر بوده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *