×

نمایشگاه عکس «رمضان در میراث جهانی هورامان» در جوانرود گشایش یافت

  • کد نوشته: 20377
  • ۲۶,اردیبهشت ۱۴۰۱
  • 375 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نمایشگاه عکس «رمضان در میراث جهانی هورامان» روز دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی در کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) شهرستان جوانرود گشایش یافت.
    نمایشگاه عکس «رمضان در میراث جهانی هورامان» در جوانرود گشایش یافت
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه ۲۱ تابلو از ۱۰ هنرمند عکاس که جلوه های ماه مبارک رمضان را از مناطق اورامانات و استان کردستان ثبت کرده اند به نمایش گذاشته شده است.

    نمایشگاه عکس جوانرود تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱  از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر آماده بازدید عموم و مردم و علاقمندان به عکاسی است.

    این نمایشگاه با مشارکت فرمانداری جوانرود، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و پایگاه ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات دایر شده است.

    همچنین از هنرمندان و عکاسان حاضر در این نمایشگاه با هدا لوح و هدایایی قدردانی شد.

    شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

    اورامانات به منطقه‌ای در شمال غربی استان کرمانشاه با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شامل شهرستان‌های روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و پاوه اطلاق می‌شود.

    ۲۹۵ اثر ثبت شده ملی در منطقه اورامانات و در شهرستان های ثلاث باباجانی، روانسر، پاوه و جوانرود وجود دارد که بیشترین آثار ثبت شده گردشگری ملی با ۲۰۰ اثر در شهرستان ثلاث باباجانی واقع شده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *