×

وضعیت ابتلا و بستری کرونا در پاوه صعودی و نگران کننده است

  • کد نوشته: 19570
  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۲
  • 262 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه گفت: سیر مراجعات، ابتلا و بستری بخاطر بیماری کرونا در این شهرستان افزایشی است و در صورت نزدن ماسک و عدم تمایل به تزریق دُز سوم واکسن به سرعت وضعیت به نارنجی و قرمز تغییر خواهد کرد.
    وضعیت ابتلا و بستری کرونا در پاوه صعودی و نگران کننده است
  •  به گزارش آوای باینگان، «جلیل بالایی» روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: در انتظار تصمیمات جدید ستاد کرونا هستیم و ادامه وضع موجود ایجاد محدودیت های دوباره را اجتناب ناپذیر می کند.

    وی اظهار داشت: عادی انگاری، نزدن ماسک، عدم استقبال از تزریق دُز سوم واکسن کرونا به بهانه ضعیف شدن ویروس عامل وضع موجود است.

    سرپرست فرمانداری پاوه گفت: از مردم متدین و فرهنگ دوست پاوه می خواهم برای کاهش تلفات و هزینه های پیک پیش رو حتما ماسک بزنند، دُز سوم واکسن را دریافت کنند و از هرگونه حضور در اجتماعات به ویژه شب نشینی و مهمانی خودداری نمایند.

    وی عنوان کرد: از مشارکت و همراهی مردم در مراحل قبل بسیار سپاسگزارم، ۹۲ درصد مردم شهرستان دُز اول و ۸۲ درصد دُز دوم را دریافت کرده اند اما این عدد در دُز سوم  ۲۶ درصد است که مراکز تجمیعی  و خانه های بهداشت در نزدیک ترین مکان به محل سکونت همشهریان آماده ارایه خدمات واکسیناسیون هستند.

    بالایی گفت: همچنین مشارکت علمای دینی، ماموستاهای گرانقدر، معلمان، فرهنگیان و دانش آموزان عزیز در  مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

    وی در پایان افزود: از این عزیزان درخواست می کنیم که در پیک جدید هم همراهی، حمایت نظارت و هدایت لازم را در تشویق به زدن ماسک و دریافت دُز سوم واکسن با خدمتگزاران خود در حوزه بهداشت و درمان بعمل آورند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *