×

پاوه نیازمند برنامه‌ریزی براساس شرایط و امکانات موجود است

  • کد نوشته: 19993
  • ۸,فروردین ۱۴۰۱
  • 209 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه گفت: پاوه نیازمند برنامه‌ریزی براساس شرایط و امکانات موجود است.
    پاوه نیازمند برنامه‌ریزی براساس شرایط و امکانات موجود است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار مهر، اردشیر رستمی در شورای برنامه‌ریزی شهرستان پاوه اظهار کرد: مردم شهرستان پاوه دوستدار و حافظ محیط زیست خود هستند و برای رفع بسیاری از مشکلات مشارکتی فعال دارند.

    وی افزود: امروز در باینگان همدلی و همکاری و مشارکت مردم را مشاهده کرده و وظیفه‌ی خود می دانم هر چه در توان دارم برای توسعه‌ی باینگان بکار گیرم.

    سرپرست فرمانداری پاوه تصریح کرد: مسئولین شهرستان پاوه باید برای رشد و توسعه بیشتر پاوه تلاش کنند تا رضایت عمومی مردم را به دنبال داشته باشد.

    رستمی بیان کرد: تعاونی‌های روستایی در شهرستان پاوه باید توسعه پیدا کند و محصولات تولیدی و بسته بندی شده شهرستان باید برچسب سیب سلامت را دریافت کند و فرمانداری در این راستا کمک خواهد کرد.

    وی ادامه داد: صدور مجوزهای کسب و کار در شهرستان پاوه باید با سرعت بیشتری صورت گیرد و بانک‌ها نیز باید تسهیلات مورد نیاز را در اختیار افراد قرار دهند.

    سرپرست فرمانداری پاوه گفت: بسیاری از مقررات و قوانین کشور با وضعیت، شکل، فراز و فرودها و توپوگرافی شهرستان پاوه همخوانی و هم پوشانی ندارند و مدیران باید بر اساس شرایط موجود برنامه ریزی کنند.

    رستمی اضافه کرد: نبود پایگاه دامپزشکی در باینگان یک تهدید در حوزه‌ی پدافند غیر عامل و زیر مجموعه‌ی پدافند زیستی است و در صدد رفع این مشکل خواهیم بود.

    منبع: مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *