×

پایگاه فرهنگی سراب روانسر آغاز به کار کرد

  • کد نوشته: 20693
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۴
  • 566 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر از آغاز به کار پایگاه فرهنگی سراب روانسر با همت این ناحیه و مشارکت ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان برای فصل تابستان خبر داد.
    پایگاه فرهنگی سراب روانسر آغاز به کار کرد
  • به گزارش آوای باینگان، سرهنگ «شهرام یاری» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پایگاه در محدوده سراب روانسر به عنوان یکی از نقاط دیدنی‌ و جاذبه‌ گردشگری استان، راه اندازی شده و تا پایان فصل تابستان هر پنجشنبه شب برای عموم مردم برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

    وی هدف از برپایی این پایگاه را ایجاد فضای سالم فرهنگی، ارائه الگوها و نشر و گسترش فرهنگ اسلامی، تاثیرگذاری هدفمند بر مردم و مخاطبین و ایجاد نشاط و شادی ، زمینه سازی برای گسترش هنرهای ارزشی و متعهد و تاثیرگذاری بر فضای هنری شهرستان، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و شناسایی و تقویت هنرمندان ارزشی و دین مدار عنوان کرد.

    فرمانده سپاه ناحیه روانسر اظهار داشت: روانسر ظرفیت فرهنگی و هنری بالایی دارد و در پی ارتقا بیشتر این فرهنگ هستیم.

    سرهنگ یاری ادامه داد: همه مسوولان، روحانیون و ماموستاها در شهرستان روانسر عزم خود را جزم کرده اند که سراب روانسر به یک پایگاه فرهنگی، معنوی و دینی تبدیل شود.

    وی تصریح کرد: دشمن با ابزار جنگ نرم و هجمه ها و تهدیداتی که برای اسلام و انقلاب ما در نظر گرفته قصد دارد باورها، ارزش ها و اصالت های دین مبین اسلام را از ما بگیرد و این مهم ما را بر آن داشت در محوطه پارک سراب که از جاذبه های دیدنی و بکر استان و در طول سال پذیرای مسافران و گردشگران است یک پایگاه فرهنگی ایجاد نماییم.

    فرمانده سپاه ناحیه روانسر یادآور شد: در این پایگاه مسابقات قرآنی و کتابخوانی، جلسات هم اندیشی ، خدمات مشاوره ای، برگزاری جنگ شادی و برنامه های ورزشی و فرهنگی و هنری برگزار می شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *