×

محمود رستمی تبار
کشف حجاب نتیجه فریبکاری ابلیس

  • کد نوشته: 22601
  • ۲۴,فروردین ۱۴۰۲
  • 406 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: کشف حجاب برای انسان ریشه در ادعاها و سوگند های دروغین ابلیس دارد، آنگاه که به آدم و حوا راه منحرف جاودانگی و قرب الهی را از طریق میوه ممنوعه نشان داد.
    کشف حجاب نتیجه فریبکاری ابلیس
  • پایگاه خبری آوای باینگان– برای کسانیکه قرآن کریم این کتاب هدایت الهی را بخوانند، ،عبارت ««نْزِعُ عَنْهُمَا لِبَاسَهُمَا لِیُرِیَهُمَا سَوْآتِهِما، در حالی که جامه از تن آنان بر میکند تا قبایح آنان را در نظرشان پدیدار کند» بسیار آشنا و رنج آور و تاسف بار است.

    سقوط از احسن تقویم در اسفل سافلین برای اهل خرد دردناک است.به همین علت انسان همواره در پی سرزنش پدر و مادرش آدم و حوا بوده و خواهد بود. بقول حافظ شیرازی ««پدرم روضهٔ رضوان به دو گندم بفروخت» و یا اینکه می فرماید: «من ملک بودم و فردوس برین جایم بود آدم آورد در این دیر خراب آبادم»

    دشمن سرسخت و رقیب دیرینه آدم و فرزندانش از ابتدای خلقت تا قیام قیامت کاری جز بی آبرو ساختن انسان و راندن او بسو خرابات نداشته و ندارد. او تکلیف خود می داند و سقوطش در جهنم قطعی است. اما سوگند یاد نموده است تا بر بزرگراه هدایت کمین و عابرین این مسیر مستقیم و هموار را به پرتگاه رانده و با خود به جهنم ببرد.

    کشف حجاب برای انسان ریشه در ادعاها و سوگند های دروغین ابلیس دارد، آنگاه که به آدم و حوا راه منحرف جاودانگی و قرب الهی را از طریق میوه ممنوعه نشان داد.

    اری ابلیس و جنودش هیچگاه در پی کرامت انسان نبوده و نخواهند بود. رخت بر کندن و ظاهر شدن شرمگاه جز اخراج از بهشت و افتادن در رنج و عداوت دنیوی نتیجه ای ندارد.

    گرچه راه توبه و انابه باز است اما چرا انسان برای به رنج افتادن خود حریص است؟امروز در تعجب هستم برخی مدعیان دین و منبریان چرا رخت بر کندن و بی آبرو ساختن هم کیش و همزاد خود را که از سوی لشکریان ابلیس در حال ترویج است توجیه می کنند؟ و یا در قبال آن سکوت پیشه نموده اند؟ سفارش چند باره قرآن کریم را بپذیرید و راه خود مشخص سازید. آنجا که می فرماید:«لَا تَخْشَوُا النَّاسَ وَاخْشَوْنِ»

    یکی بر نعل و دیگری بر میخ زدن جز ترس از «لَوْمَهَ لَآئِم» نیست. مگر زبان ترویج بی حجابی و رخت بر کندن و هتک حرمت زن و مرد این جامعه همان زبان فریب کارانه ابلیس نیست ؟«سوره اعراف (آیه ۲۱)وَقَاسَمَهُمَآ إِنِّی لَکُمَا لَمِنَ النَّاصِحِینَ و بر آنان سوگند یاد کرد که من خیر خواه شما هستم.«

    براستی مگر نه این است که کشف حجاب و بدن نما شدن اولین گام ابلیس برای به هلاکت رساندن بنی آدم بود؟ مگر نه این است که بسیاری از اقوام را مستحق عذاب الهی ساخت و بسیاری را هیزم آتش جهنم….؟

    چگونه است که انسان متفکر و دارای خرد هزاران سال است، این چنین فریب این دشمن سوگند خورده و ایادی و مزدورانش را می خورد؟

    امروز بهانه اقتصادی ««همان میوه ممنوعه« و رسیدن به باغ اروپا و دلایل سیاسی را علت کشف حجاب می خوانند و فراموش می کنند که فروافتادن رخت از تن آدم و حوا نیز بهانه اقتصادی و وعده دروغین ابلیس برای پیشرفت و تضمین جایگاه ابدی در بهشت و قرب الهی بود.

    آری زندگی صحنه آزموده شدن انسان است و میدان فعالیت گسترده ابلیس و جنودش….

    با مرور تاریخ ملتها و آثار برجا مانده خواهیم دید کشف حجاب و رخت کندن از تن بنی آدم دستاورد سرمایه داری ظالمانه بعد از رنسانس برای بهره کشی برده وار از انسان است و سابقه دیرینه ای ندارد و نتیجه باغ نامیدن حوزه سرزمینی خود، و جنگل خواندن سرزمین دیگران است.

    وقتی تمدن‌های ریشه دار جهان را نادیده و جنگل خوانند و سعی در برجسته سازی تمدن دروغینی نمایند که آجر به آجر آن شکل گرفته از سرقت منابع دیگران است. هنوز باور نداریم برای بزک نمودن این باغ نوپا به برده و خدمه نیاز دارند و اگر گاهی دری باز کنند، به علت کمبود نیرو است و لاغیر….

    قطعا با وجود دین اسلام و کتاب قرآن و داعیان دین عقوبت آنانکه با وسوسه ابلیس خود رخت از تن بر کنند بسیار دردناکتر خواهد بود.

    پناه بر خدا

    محمود رستمی تبار
    فروردین ۱۴۰۲

    نویسنده: محمود رستمی تبار

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “کشف حجاب نتیجه فریبکاری ابلیس”

    1. محمود رستمی تبار گفت:

      علل افت آرای رجب طیب اردوغان

      ✍یادداشتی از محمود رستمی تبار

      ▪️انتخابات ترکیه بعنوان یک کشور مسلمان و تاثیر گذار بعلت شرایط جغرافیایی و موقعیت حساس و عضویت در ناتو و سوابق تاریخی آن برای جهان و بویژه همسایگان قابل توجه و مهم است.

      جزئیات بیشتر در سایت آوای سنت

      https://www.avayesunnat.com/?p=49958

      Join ➣ @avayesunnat
      Join ➣ http://www.avayesunnat.com
      ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
      #اخبار_اهلسنت ◇ #اخبار_ایران ◇ #اخبار_روز ◇ #اخبار_جهان ◇ #سایت_اهل_سنت ◇ #آوای_سنت

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *