×

کشف ۴۰ میلیارد ریال دخانیات قاچاق در پاوه

  • کد نوشته: 16619
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۱
  • 361 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار نخ سیگار و ۸ هزار پاکت توتون قاچاق در شهرستان پاوه خبر داد.
    کشف ۴۰ میلیارد ریال دخانیات قاچاق در پاوه
  • به گزارش آوای باینگان به تقل از خبرگزاری صدا و سیما سردار علی اکبر جاویدان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورران انتظامی شهرستان پاوه طی دو ماموریت جداگانه در “نوسود و پاوه” موفق به کشف دو محموله سیگار و توتون قاچاق شدند.

    وی افزود: در ماموریت اول که با مشارکت تیم‌های انتظامی شهرستان “پاوه” و گروهان مرزی “نوسود” اجرا شد، ماموران پس از اطلاع از محل دپوی کالای قاچاق در یکی از روستا‌های بخش “نوسود” در یک عملیات ضربتی قبل از تخلیه انبار ۵۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و ۳ هزار پاکت تنباکو کشف و ضبط کردند.


    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در پی اطلاع ماموران از تردد یک دستگاه تویوتا حامل بار قاچاق سیگار و تنباکو در محدوده “دوریسان” پاوه، اکیپی از ماموران با اجرای طرح مهار به منظور توقیف خودرو به محل اعزام و راننده خودرو با دیدن ماموران بدون توجه به دستور ایست اقدام به فرار کرد که ماموران با شلیک تیر هوایی موفق به متوقف کردن خودور شدند.


    سردار جاویدان اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو ۶۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق و ۵ هزار پاکت تنباکو کشف و ضبط شد.


    وی ارزش این محموله‌های قاچاق را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این رابطه ۴ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

    منبع: خبرگزاری صداوسیما

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *