×

۱۱۰ میلیارد تومان در بخش گردشگری پاوه سرمایه‌گذاری شد

  • کد نوشته: 14349
  • ۱۲,فروردین ۱۳۹۹
  • 3038 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پاوه، از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی در بخش گردشگری این شهرستان و پرداخت ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات دولت تدبیر و امید به متقاضیان این حوزه در سال ۹۸ خبر داد.
    ۱۱۰ میلیارد تومان در بخش گردشگری پاوه سرمایه‌گذاری شد
  • به گزارش آوای باینگان هادی شریفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تسهیلات پرداخت شده شهرستان پاوه در سال ۹۸ با سه سرفصل روستایی- عشایری، زلزله و مشاغل خانگی پرداخت شده، افزود: پاوه در بین شهرستان های استان و غرب کشور در پرداخت و راه اندازی طرح های اشتغالزایی پیشتاز است. 


    او ادامه داد: دولت تدبیر و امید در حوزه توسعه زیرساخت های گردشگری و صنایع دستی حدود ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به متقاصیان سرمایه گذاری پرداخت کرده است. 
    رییس اداره میراث فرهنگی پاوه در ادامه، احداث ۲ مجتمع گردشگری در مسیر شهر نودشه، احداث ۱۵ اقامتگاه بوم گردی، راه اندازی ۲ فروشگاه اینترنتی صنایع دستی، ایجاد ۲ کارگاه تولید و فروش ورکشاپ صنایع دستی را از جمله مهمترین پروژه های انجام شده این شهرستان در سال ۹۸ عنوان کرد. 


    شریفی ادامه داد: برگزاری دوره کلاس های آموزشی، راه اندازی رسانه الکترونیک گردشگری، راه اندازی اولین آموزشکده گردشگری شهرستان و اولین دفتر خدمات مسافرتی روستایی و درگیر نمودن ۱۴ روستای شهرستان در امر گردشگری وپذیرایی از مسافران از دیگر فعالیت های اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پاوه در سال گذشته است. 


    وی در خاتمه گفت: بیش از ۲ هزار صنعتگر شناسنامه دار در رشته های گیوه بافی، جاجیم بافی، کلاش هورامی و سبد بافی در این شهرستان در حدود ۳۰ کارگاه صنایع دستی در حال فعالیت هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *