×

۱۵ میلیارد ریال برای شبکه برق نودشه و روستاهای مرزی هزینه شد

  • کد نوشته: 15747
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۲
  • 809 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر توزیع برق شهرستان پاوه گفت: برای برطرف کردن ضعف ولتاژ شبکه برق شهر نودشه و ۱۲ روستای این منطقه به ویژه در زمان پیک مصرف در تابستان، ۱۵ میلیارد ریال هزینه شد.
    ۱۵ میلیارد ریال برای شبکه برق نودشه و روستاهای مرزی هزینه شد
  • به گزارش آوای باینگان، خلیل خوشرو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت برق استان تامین و برای خرید یک دستگاه اتوبوستر(تنظیم کننده اتوماتیک ولتاژ) هزینه شده است.


    وی ادامه داد: برای ثبات ولتاژ پنج هزار و ۵۰۰ مشترک نودشه و ۱۲ روستا از جمله روستاهای مرزی دزاور، کیمنه، بیدرواس و هانی گرمله این دستگاه خریداری شده است.

    مدیر توزیع برق پاوه اظهار داشت: جانمایی و طراحی شیوه نصب این دستگاه، در کوتاه ترین زمان توسط مهندسین توزیع برق شهرستان و سیم بانان سخت کوش این اداره با نظارت برق استان انجام و وارد مدار شد.
    خوشرو اضافه کرد: نصب و راه اندازی دستگاه اتوبوستر یکی از ضرورت ها برای ثبات و تقویت شبکه برق روستاهای انتهای شبکه است.


    وی افزود: برای رفع نواقصات و پایدارسازی و تقویت شبکه برق فیدر باینگان و خط آب منطقه ای، اقداماتی خوبی در چند روز آینده انجام می شود.

    طولانی بودن مسیر شبکه و یا وجود  مصرف کنندگان متعدد در طول مسیر، باعث افت ولتاژ شبکه فشار متوسط می گردد و اتوبوستر یکی از اجزای کمکی شبکه فشار متوسط می باشد که نقش اساسی آن در کیفیت ولتاژ تحویلی به مصرف کنندگان و مشترکین است و وظیفه تنظیم ولتاژ در رنج استاندارد بصورت اتومات در شبکه فشار متوسط را بر عهده دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *