×

۲۱ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی جوانرود هستند

  • کد نوشته: 17932
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۴
  • 1237 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود با بیان اینکه تامین اجتماعی جوانرود با وجود حجم بالای مراجعات کمترین انتقاد را از طرف ارباب رجوع دارد، یادآور شد: همه باید به گسترش فرهنگ بیمه در شهرستان کمک کنیم تا شاهد خدمات دهی بیشتر سازمان تامین اجتماعی به مردم باشیم.
    ۲۱ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی جوانرود هستند
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، فرماندار جوانرود در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تامین اجتماعی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در فرمانداری جوانرود برگزار شد با بیان اینکه توسعه و گسترش فرهنگ بیمه نیاز امروز جامعه است از ادارات و سازمان‌ها خواست برای گسترش چتر بیمه به سازمان تامین اجتماعی کمک کنند.

    رستگار یوسفی با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با تامین اجتماعی افزود: تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی باعث بالا رفتن کیفیت خدمات دهی و رضایت مردم خواهد شد.

    یوسفی با بیان اینکه تامین اجتماعی جوانرود با وجود حجم بالای مراجعات کمترین انتقاد را از طرف ارباب رجوع دارد، یادآور شد: همه باید به گسترش فرهنگ بیمه در شهرستان کمک کنیم تا شاهد خدمات دهی بیشتر سازمان تامین اجتماعی به مردم باشیم.

    مدیر سازمان تامین اجتماعی شهرستان جوانرود نیز با بیان مسائل و مشکلات بیمه شدگان این سازمان گفت: تعامل و همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی با این سازمان موجب رضایتمندی مردم و گامی در جهت گسترش فرهنگ بیمه در جامعه است.

    «سلیم نادری» افزود: رفع مشکل نسخه الکترونیک پزشکان، بیمه شدن کامل افراد در کارگاه ها، مطب ها و داروخانه ها و مهدهای کودک و گسترش فرهنگ بیمه از مهمترین مسائل و مشکلاتی است که برای رفع این مشکلات نیاز به همکاری ادارات داریم.

    وی با بیان اینکه ۲۱ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی جوانرود هستند، گفت: از این تعداد هفت هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی هستند.

    نادری به ۶۵۰ کارگاه فعال در شهرستان جوانرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این شهرستان یک هزار و ۵۰۰ خانوار مستمری بگیر سه گانه هستند.

    وی یادآور شد: گسترش و تعمیم پوشش بیمه ای در میان اقشار مختلف جامعه در راستای تحقق عدالت اجتماعی است و سازمان تامین اجتماعی در همین راستا اقدام به بیمه زنان خانه دار و صاحبان حرف و مشاغل آزاد کرده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *