×

۲ اثر از عکاس باینگانی برای حضور در جشنواره بین‌المللی انتخاب شد

  • کد نوشته: 14030
  • ۱۳۹۸-۰۸-۱۹
  • 1809 بازدید
  • ۲ دیدگاه
  • آوای باینگان: ۲ قطعه عکس از «طالب حیدری» عکاس باینگانی در جشنواره بین‌المللی چاپی عکاسی «Citta di Garbagnate» شهر «میلان» ایتالیا، برگزیده و به نمایشگاه این جشنواره راه پیدا کردند.
    ۲ اثر از عکاس باینگانی برای حضور در جشنواره بین‌المللی انتخاب شد
  • این هنرمند جوان در گفت و گو با آوای باینگان با بیان اینکه این عکس های پرتره مربوط به ۲ کودک اهل هورامان است، گفت: حضور در این نمایشگاه‌های بین‌المللی بسیار مهم است و به همه دنیا نشان می‌دهد زندگی در ایران آنگونه که رسانه‌های غربی می‌گویند، نیست.

    حیدری افزود: برگزیده شدن حتی یک عکس در جشنواره‌های بین‌المللی می‌تواند منجر به جذب گردشگر و ایجاد اشتغال برای اهالی آن منطقه شود.

    ۲ عکس برگزیده عکاس باینگانی برای شرکت در جشنواره ایتالیا

    وی که سال گذشته ۲ نمایشگاه عکس را در شهرهای «پاریس» و «زوریخ» با عنوان «هورامان »برگزار کرده بود، گفت: بعد از این نمایشگاه‌ها چندین نفر برای سفر به کشورمان و بخصوص منطقه هورامان ترغیب شدند و دید اشتباهی که نسبت به ایران داشتند، اصلاح شد.

    جشنواره بین‌المللی عکاسی ایتالیا، در سه بخش تک‌رنگ، آزاد رنگی و سفر، که زیرنظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (FIAP)، فدراسیون هنر عکاسی ایتالیا و آمریکا است، در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹ در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌شود.

    ۱۷۱ عکاس با یک هزار و ۵۷۷ اثر در این جشنواره حضور دارند و آثار طالب حیدری در بخش‌های تک‌رنگ و آزاد رنگی، برگزیده و به جشنواره معرفی شده‌اند.

    حیدری، متولد آذر ماه سال ۱۳۶۶ و اهل «باینگان» از توابع شهرستان «پاوه»» می‌باشد و تاکنون آثارش در بیش از ۱۵ جشنواره بین‌المللی برگزیده شده است. 

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “۲ اثر از عکاس باینگانی برای حضور در جشنواره بین‌المللی انتخاب شد”

    1. همشهری گفت:

      با سلام
      این موفقیت رو به آقای حیدری تبریک عرض میکنم.

    2. شهروند گفت:

      تبریک میگم کاک طالب
      موفق باشی برادر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *