×

۳۶ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمران شهری روانسر مصوب شد

  • کد نوشته: 19205
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۱
  • 575 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست شهرداری روانسر از تصویب ۳۶ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمران شهری این شهر خبر داد و گفت: موافقت نامه جذب این اعتبارات بین شهرداری روانسر و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تبادل شده است.
    ۳۶ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمران شهری روانسر مصوب شد
  • به گزارش آوای باینگان، «آرش محمودی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی ها و برای اجرای پنج پروژه عمرانی در نظر گرفته شده است.

    وی ادامه داد: برای تکمیل کنار گذر شهر روانسر هشت میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال و برای ساماندهی ورودی شهر از میدان هورامان تا سراب جابری نیز هشت میلیارد ریال مصوب شده است.

    سرپرست شهرداری روانسر با بیان اینکه برای ساماندهی سراب روانسر و احداث جاده سلامت نیز هفت میلیارد ریال تصویب شده است، اظهار داشت: سال گذشته نیز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از ۲ محل اعتباری برای دیوارچینی، ایجاد پیاده‌رو، خط دوچرخه‌سواری و ساخت سکوی ورزش صبحگاهی هزینه شد.

    محمودی اضافه کرد: برای اجرای ۲ پروژه ایمن سازی، اصلاح و بهسازی معابر شهر نیز در مجموع ۱۲ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال تعریف و موافقت نامه آنها مبادله شده است.

    وی گفت: از محل اعتبارات داخلی و جاری شهرداری حاصل از اخذ عوارضات شهروندان، فروش اموال و سایر ردیف ها پروژه های دیگر تعریف و تصویب می شود که روند توسعه و عمران شهری را شتاب ببخشد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *