×

۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند روانسری اهدا شد

  • کد نوشته: 20979
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۵
  • 291 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرمانده قرارگاه شهید کاظمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با مشارکت خیرین شهرستان روانسر و مساعدت‌های نیروی زمینی سپاه ، ۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شد.
    ۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند روانسری اهدا شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ سردار «کورش آسیابانی» روز دوشنبه در آیین اهدای جهیزیه به زوج های جوان روانسر، افزود: هشت قلم جهیزیه از جمله یخچال، پتو، فرش، اجاق گاز، جارو برقی و لباسشویی به این نوعروسان اهدا شده است.

    وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این وسایل بیش از ۲۲۰  میلیون ریال است  تصریح کرد: برای خرید این جهیزیه ها ۹ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

    فرمانده قرارگاه شهید کاظمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای خرید این جهیزیه ها خیرین روانسر چهار میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جمع آوری و سپاه پاسداران نیز پنج میلیارد ریال هزینه کرده است.

    سردار آسیابانی گفت: اقدام ارزشمند خیرین برای خرید جهیزیه و تسهیل در ازدواج جوانان اجر و پاداش فراوانی دارد که باید آن را غنیمت بشماریم.

    وی با بیان اینکه مردم منطقه اورامانات فداکار هستند و دین خود را به انقلاب ادا کرده اند اضافه کرد: مردم این منطقه با تشکیل چهار تیپ رزمی از سرزمین خود دفاع کردند.

    ارشد نظامی در منطقه اورامانات ادامه داد: سپاه پاسداران در منطقه اورامانات در زمینه محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم کارهای خوبی انجام داده که آن را وظیفه خود می دانیم و هم اکنون آبرسانی به روستاهای سخت‌گذر نیسانه و نروی و نوار مرزی شهرستان پاوه از چشمه بل توسط سپاه در دست اقدام است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *