×

۴۷ میلیارد ریال برای انتقال آب به پایانه مرزی شوشمی نیاز است

  • کد نوشته: 18729
  • ۲۴,آبان ۱۴۰۰
  • 272 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار پاوه گفت: بر اساس برآوردی که انجام شده برای انتقال آب از شهر نوسود تا پایانه مرزی شوشمی، ۴۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
    ۴۷ میلیارد ریال برای انتقال آب به پایانه مرزی شوشمی نیاز است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، هوشیار عبدالله زاده روز دوشنبه در جلسه رسیدگی به وضعیت احداث پایانه گمرکی در مرز شوشمی افزود: با توجه به آن که در سال جاری روستاهای ما در شعاع کمتر از ۲۰ کیلومتر نوار مرزی با کمبود آب مواجه بودند طرحی تدوین شده که در میان مدت، آب مورد نیاز این روستاها و پایانه مرزی شوشمی از محل چشمه بل تامین شود.

    وی ادامه داد: جانمایی مخزن هم یکی از ضروریات در تامین آب پایانه مرزی است چرا که سال‌هاست تامین آب این پایانه با تانکر و به صورت سیار انجام می‌شود.

    معاون فرماندار پاوه با بیان اینکه تصمیم بر این است تا زمان رسمی شدن مرز، ما بتوانیم یک راه مجاز گمرکی برای ورود و خروج کالا به صورت موقت در پایانه داشته باشیم، اضافه کرد: دو سال پیش با بررسی دقیق  در مرز شوشمی، زمین مورد نیاز پایانه مرزی شناسایی و انتخاب شد.

    عبدالله زاده گفت: مشکل برق و قطعی مکرر آن در این پایانه مرزی، نبود صرافی و انبار کالا از مشکلات دیگری است که با آن مواجه هستیم.

    وی یادآور شد: نیاز است برای نگهداری کالاهای وارداتی و صادراتی کانکس هایی در محل پایانه در نظر گرفته شود اما قبل از آن باید تسهیل گری در امر صادرات از سوی گمرک انجام شود تا با کمترین توقف در پایانه مرزی،  کالا ترخیص شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *