×

آتش‌سوزی در روستای هانی‌گرمله پاوه جان ۲ جوان را گرفت

  • کد نوشته: 20579
  • ۲۵,خرداد ۱۴۰۱
  • 345 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: حدود ساعت یک بامداد امروز چهارشنبه به دلیل آتش‌سوزی در روستای مرزی «هانی‌گرمله» از توابع بخش نوسود این شهرستان ۲ تن جان خود را از دست دادند.
    آتش‌سوزی در روستای هانی‌گرمله پاوه جان ۲ جوان را گرفت
  • به گزارش آوای باینگان، اردشیر رستمی افزود: این آتش سوزی در یکی از انبارهای نگهداری مواد سوختی رُخ داد و همزمان یک خودرو حامل مواد سوختی نیز آتش گرفت که بر اثر این حادثه سه جوان و نوجوان دچار حادثه شدند که یکی از آنان به نام «میلاد کریمی» ۱۸ ساله در دم فوت کرد.

    به گفته وی یکی دیگر از مصدومان این حادثه ناگوار به نام «پویا محمدعزیزیان» ۱۶ ساله نیز حین انتقال به بیمارستان پاوه جان باخت.

    وی همچنین اظهار کرد: فرد مصدوم دیگر این حادثه به نام «سوران علیمحمدی» ۱۶ ساله نیز دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستان پاوه منتقل شده است.

    فرماندار پاوه با اظهار تاسف از وقوع این حادثه دردناک و تسلیت به خانواده های عزادار، گفت: به محض اطلاع از وقوع چنین آتش سوزی نیروهای آتش‌نشانی نوسود و نودشه با هماهنگی بخشدار در محل مستقر شدند و عملیات مهار آتش را انجام دادند.

    رستمی همچنین با قدردانی از نیروهای خدوم آتش نشانی و فوریت های پزشکی افزود: نیروهای امدادی تمام تلاش خود را برای انتقال سریع مصدومان به بیمارستان انجام دادند اما حجم آتش سوزی و میزان سوختگی بالا بود و متاسفانه یکی از مصدومان جان خود را در حین انتقال به بیمارستان پاوه از دست داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *