×

آتش زدن قرآن کریم توهین به بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان است

  • کد نوشته: 22128
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۷
  • 334 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه شهرستان پاوه گفت: توهین و آتش زدن قرآن کریم توهین به بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان سراسر جهان بوده و این عمل بی شرمانه توسط تمام مسلمین محکوم است.
    آتش زدن قرآن کریم توهین به بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری تقریب، ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پاوه اظهار داشت: در آخرین اقدام دین ستیزانه غربی ها شاهد به آتش کشیدن قرآن کریم؛ کتاب آسمانی مسلمین در کشور سوئد بودیم و این کار در صورتی انجام شد که هتاکان این کار ضدبشریت را در مقابل سفارتخانه کشور مسلمان ترکیه انجام دادند.

    امام جمعه شهرستان پاوه گفت: توهین و آتش زدن کتاب قرآن توهین به بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان سراسر جهان است و این عمل بی شرمانه توسط تمام مسلمین محکوم است.

    این عالم اهل سنت تأکید کرد: خوشبختانه بسیاری از کشورهای دنیا این توهین به مقدسات اسلام را محکوم کردند و این نشان می دهد که اسلام در حال تسری یافتن به سراسر جهان است.

    ماموستا قادری عنوان داشت: بی گمان توهین و بی احترامی به شعائر دینی و مقدسات مسلمین توسط دشمنان اسلام تمامی ندارد، با این وجود نباید هرگز مأیوس شویم زیرا دشمن به دنبال این یأس در جهان اسلام است.

    امام جمعه شهرستان پاوه گفت: تاریخ نشان داده است که حرکت در مسیر قرآن، دین و راستی نجات بخش است و امیدواریم کسانی که به هر نحو از قرآن دور بوده اند دوباره به دامن اسلام و قرآن برگردند.

    این عالم اهل سنت تصریح کرد: هدف از وجود انسان بر روی زمین ۳ چیز است: یکی خلافت بر روی زمین، دیگری عبادات خداوند متعال و سومین آن آبادانی و عمران؛ و هر قومی که به این سه اصل عمل کرده است مورد توجه و رضایت خداوند قرار گرفته است.

    منبع: تقریب

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *