×

آغاز واکسیناسیون ویژه فرهنگیان منطقه باینگان

  • کد نوشته: 17379
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۱
  • 532 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: واکسیناسیون ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه باینگان، با حضور در مراکز بهداشت این شهر آغاز شد.
    آغاز واکسیناسیون ویژه فرهنگیان منطقه باینگان
  • به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای باینگان، روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ، فرآیند واکسیناسیون ویژه فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش منطقه باینگان با تزریق دوز اول آغاز گردید.

    بر این اساس، فرهنگیان شاغل در کلیه مدارس، مجتمع ها، سالن ها و سایر واحد های تابعه این اداره می توانند با مراجعه به مرکز جامع خدمات بهداشتی درمانی شهرهای باینگان یا بانه وره و همچنین سالن شهید عبدالله زاده شهر پاوه واقع در میدان دف، جنب اداره راه و شهرسازی نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

    شایان ذکر است، حضور کلیه فرهنگیان در این فرآیند الزامی بوده و عزیزانی که به هر دلیل اعم از تزریق دوز اول در میان گروه های مختلف سنی و به صورت آزاد، عدم طی شدن دو هفته کامل از بهبودی، درگیری با بیماری کرونا در حال حاضر و… قادر به حضور در مراکز مذکور و تزریق واکسن نیستند، مراتب را در اسرع وقت به این اداره اعلام فرمایند.

    مدت زمان در نظر گرفته شده برای واکسیناسیون ویژه فرهنگیان از امروز به مدت یک هفته کاری خواهد بود.

    امیر ظاهری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان با حضور در مرکز شماره ۱ واکسیناسیون فرهنگیان منطقه باینگان، ضمن تقدیر از زحمات کادر محترم درمان، ابراز امیدواری نمود با انجام کامل هر دو مرحله واکسن کووید-۱۹ توسط همکاران و دانش آموزان، شاهد بازگشایی مدارس پس از قریب به ۱۹ ماه در مهرماه سال جاری باشیم./

    انتهای پیام

    خبرنگار: ذکریا رستمی

    نویسنده: ذکریا رستمی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *