×

اجازه ورود از راه فرعی پاوه مریوان را نخواهیم داد

  • کد نوشته: 15525
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۳
  • 403 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون فرماندار پاوه گفت: درحال رایزنی با فرمانداری سروآباد به منظور مسدودشدن راه ارتباطی در محور پاسگاه ژالانه هستیم وقطعاً اجازه ورود به غیر را نیز در این محور سلب می نمائیم .
    اجازه ورود از راه فرعی پاوه مریوان را نخواهیم داد
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان به نقل از هزار ماسوله، هوشیار عبدالله زاده در آیین ممنوعیت تردد به پاوه در سه راهی شمشیر گفت: در شرایطی که چندی است با همراهی کسبه ی محترم بازار پاوه تعطیل گردید و قریب به اکثریت شهروندان محترم در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا با تحمیل سختی هایی چند، هزینه های مضاعفی را متقبل شده و یا می شوند، در این میان سنجیده و پذیرفته نخواهد بود که شاهد ورود و حضور مسافر به این شهر باشیم

    وی افزود: حسب رایزنی های معمول و کسب مجوزهای ذیربط ، شهرستان پاوه با اعمال محدودیت تردد مواجه خواهد بود، اگرهمزمان با تعطیلی شهر، محدودیتی در ورود وخروج ماشین های شخصی اعمال نگردد، علیرغم پرداخت هزینه های مضاعفی شهروندان این دیار به ویژه کسبه  محترم، همچنان شاید تسری بیشتر بیماری در سطح شهرستان خواهیم بود و این از منظر عقلی توجیه پذیر نخواهد بود.

    وی گفت: در سه راهی باینگان ، ایستگاه کنترل و بازرسی وجود دارد و به منظور تحقق اهداف، مترتب به مصوبات ستاد کرونا شهرستان،  تنها اجازه ی تردد به ماشین هایی با پلاک پاوه داده می شود، به عبارتی از ورود ماشین های با پلاک غیرشهرستان با قاطعیت جلوگیری به عمل می آید،  این در حالی است ماشین های پاوه نیز اگر بخواهند راهی جوانرود، روانسر، … ویا کرمانشاه شوند در مبادی ورودی شهرهای مورد نظر با محدودیت شدید مواجه خواهند شد.

    وی ادامه داد:  شهرستان پاوه با توجه به معیارهای دانشگاه علوم پزشکی از شهرستان های پر خطر تلقی گردیده و سفر به این شهر نه به نفع مردم شهرستان و نه به نفع مسافر ارجمند خواهد بود.

    در همین راستا به منظور برقراری حلقه ی کامل محدودیت های ترددی، در حال رایزنی با فرمانداری سروآباد به منظور مسدود شدن راه ارتباطی در محور پاسگاه ژالانه هستیم و قطعاً اجازه ورود به غیر را نیز در این محور سلب می نمائیم .

    عبدالله زاده اضافه کرد: می طلبد همه مردم با توجه به وضعیت حاد و بحرانی شهرستان با درک واقعیت های موجود با تصمیمات اتخاذی همراهی نموده و با نشستن در منازل به کاهش زنجیره انتقال یاری رسانند، از آنجائیکه شهرستان پاوه به شهرستان فرهنگی موصوف بوده وهست این انتظار مضاعف گردید و امیدواریم هر یک در قالب یک رسانه با آگاهی بخشی به نزدیکان و آشنایان به این پروسه یاری رسانند.

    وی در پایان گفت: نیروهای عمل کننده با قاطعیت به وظیفه ی ذاتی خویش عمل نموده و ضمن اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ، ماشین های غیر بومی، به مبداء برگشت داده می شوند.

    لازم به ذکر است این محدودیت‌ها شامل خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی نمی شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *