×

ارایه خدمات سفرهای نوروزی در جوانرود تابع دستورالعمل‌های ستاد کرونا است

  • کد نوشته: 19772
  • ۸,اسفند ۱۴۰۰
  • 180 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی شهرستان جوانرود گفت: برای ارایه خدمات سفرهای نوروزی تابع دستورالعمل‌ها و تصمیمات ستادملی کرونا هستیم.
    ارایه خدمات سفرهای نوروزی در جوانرود تابع دستورالعمل‌های ستاد کرونا است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «کمال شهسواری» روز یکشنبه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان جوانرود افزود: دستورالعمل اجرایی سفر در نوروز ۱۴۰۱ با در نظر گرفتن مصوبات ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تامین آرامش روانی جوامع میزبان انجام می‌شود و خدمات سفر، تردد و اقامت با ملاحظات بهداشتی و محدودیت‌ها پیش بینی شده است. 

    وی آظهارداشت: ایام نوروز بهترین موقعیت برای جذب گردشگر است که در این راستا دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در صورت مساعد بودن شرایط کرونا ضمن هماهنگی، آمادگی لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی داشته باشند.

    شهسواری  خاطرنشان کرد: از هم اکنون باید تمهیدات لازم در کمیته های ۱۰ گانه برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی اندیشیده شود تا با مشکل خاصی مواجه نشویم.

    وی بر لزوم آمادگی کامل برای معرفی شهرستان جوانرود در زمینه های مختلف تاکید کرد و یادآور شد: باید جاذبه‌های دیدنی و گردشگری، فرهنگ، آئین و رسوم و سایر ویژگی‌ها و پتانسیل شهرستان را در صورت مجوز ستاد ملی در ایام نوروز به مسافران نمایش دهیم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *