×

ارتقای ایمنی راه‌های شهرستان جوانرود در اولویت برنامه‌ها قرار دارد

  • کد نوشته: 18711
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۳
  • 323 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جوانرود گفت: به منظور ارتقای ایمنی کاربران جاده ای حوزه شهرستان جوانرود اقدامات ایمنی شامل خط کشی، نصب تابلو و علائم، نصب جداکننده‌ها، بحث روکش آسفالت، ایجاد نیوجرسی و حذف گاردریل‌ها را در دستور کار قرار داریم.
    ارتقای ایمنی راه‌های شهرستان جوانرود در اولویت برنامه‌ها قرار دارد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فلاح رستمی درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرستان جوانرود طی هفت ماهه سال جاری گفت: ۱۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع عملیات بهسازی و روکش آسفالت در سطح محورهای شهرستان انجام شده که محورهای جوانرود، نهرابی، بانی لوان، ثلاث باباجانی و سه راهی بیاشوش از مهمترین این اقدامات بوده است و ۱۵۷ تن آسفالت مصرف شده است.

    رستمی عنوان کرد: به منظور ارتقاء ایمنی خودروهای عبوری و جلوگیری از سوانح رانندگی به ویژه در شب، ارتقاء سطح کیفیت خدمات مطلوب به کاربران جاده ای نزدیک به ۲هزار متر رنگ آمیزی و آشکار سازی نیوجرسی و ۳۳ کیلومتر خط کشی انجام شده است.

    وی درباره تشریح عملیات راهداری صورت گرفته طی هفت ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: ۱هزار و ۱۰۰ متر شن ریزی و تراکم دهی جاده، ۲ کیلومتر رفع اختلاف سطح جاده با شانه راه، ۷۸ کیلومتر حریم زنی و رگلاژ شانه راه و پاک‌سازی ۱۰۰ عدد دهانه ورودی و خروجی پل های حوزه شهرستان جوانرود انجام شده است.

    رستمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جوانرود از ۲۰ مورد آزار سازی و رفع تجاوز به حریم راه ها خبر داد و گفت: ۲۶ کیلومتر پاکسازی سطح جاده و شانه از وجود نخاله و ۲ هزار متر مکعب ریزش برداری انجام شده است.

    منبع: وزارت راه و شهرسازی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *