×

استقرار اکیپ های بهداشت و درمان در سه راهی باینگان برای تست کرونا از همه مسافران

  • کد نوشته: 14156
  • ۱۲,اسفند ۱۳۹۸
  • 372 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: با استقرار اکیپ‌های بهدشت و درمان و کارشناسان مربوطه از همه مسافرانی که به شهرستان وارد می‌شوند تست گرفته می‌شود.
    استقرار اکیپ های بهداشت و درمان در سه راهی باینگان برای تست کرونا از همه مسافران
  • به گزارش آوای باینگان ، پرویز ایده‌پور امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا پاوه، با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به  بیماری کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است، به تشریح لزوم همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با شبکه بهداشت و درمان پرداخت.

    فرماندار پاوه به اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر شهرهای پاوه، باینگان، بانه‌وره، نوسود و نودشه و تمامی آموزشگاه‌ها، پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی، مساجد و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط کارگران خدوم شهرداری با همکاری و همراهی کارشناسان مرکز بهداشت، هیأت امنای مساجد، پرسنل اوقاف و امور خیریه و ضدعفونی بیمارستان قدس شهرستان از جمله اقدامات پیشگیرانه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بوده است.

    «کرونا» اقامتگاه‌های پاوه را تعطیل کرد

    وی از تعطیلی قهوه‌خانه‌ها و تمامی فعالیت‌های ورزشی، مراسمات عروسی و تعزیه و تجمعات عمومی که امکان انتقال ویروس را دارند در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مردم شهرستان پاوه با توجه به اینکه در بهداشت فردی همواره از صبغه و قدمت زیادی برخوردار هستند و با رعایت بهداشت فردی بیش از هر نقطه دیگری از انتقال بیماری جلوگیری می‌کنند.

    ایده‌پور از تعطیلی اقامتگاه‌های بوم‌گردی و برنامه ستاد خدمات سفر تا اطلاع ثانوی در شهرستان پاوه خبر داد و تصریح کرد: در سه راهی باینگان به منظور غربالگری مسافران و افرادی که به شهرستان وارد می‌شوند با استقرار اکیپ‌های بهدشت و درمان و کارشناسان مربوطه از همه مسافرانی که به شهرستان وارد شوند تست گرفته می‌شود.

     وی با قدردانی از همراهی و حمایت‌های همه جانبه علما و روحانیت شهرستان با ستاد مقابله با کرونا شهرستان، تصریح کرد: از علما و روحانیت استدعا دارم این حمایت و همراهی را تداوم ببخشند.

    فرماندار پاوه در پایان از زحمات وخدمات پرسنل بهداشتی ودرمانی،کارگران خدوم شهرداری و همه کسانی که در این عزم ملی کمک کرده و یا کمک می‌کنند قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد با عزم ملی و اراده همه مردم و مسؤولان شاهد شکست کرونا در کشور باشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *