×

امام جمعه شهرستان جوانرود
اسلام دین وحدت و اخوت است

  • کد نوشته: 18607
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۵
  • 1524 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: ماموستا احمد فخری گفت: اسلام دین برادری، وحدت و انسجام است و بر پایه این عناصر شکل گرفته است با این حال دشمنان و استعمارگران همواره دنبال تحریف این آیین رحمانی هستند.
    اسلام دین وحدت و اخوت است
  • به گزارش آوای باینگان، ماموستا احمد فخری، امام جمعه شهرستان جوانرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب اظهار داشت: وجود معنویت در هر جامعه ای باعث می شود که بسیاری از ناهنجاری های فردی و اجتماعی کمرنگ و حتی از بین برود، بنابراین تمسک به دین و معنویات زمینه ای مناسب برای برون رفت از ناهنجاری های اعتقادی و… است.

    امام جمعه شهرستان جوانرود گفت: در بین ادیان الهی، به جرات می توان گفت که اسلام با داشتن ویژگی جامعیت، توجه به زندگی انسان و به روز بودن برای همه مسائل و سئوالات انسان جواب و پاسخ دارد، به همین منظور دستان بسیاری هستند که اجازه ندهند دین اسلام ناب محمدی هرگز در جهان بیش از این نفوذ پیدا نکند.

    این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود افزود: همچنین دشمنان به دنبال این هستند که چهره دیگری از اسلام را نشان دهند، اسلام وهابیت، اسلام داعشی و…. اینها همه تحریف هایی از اسلام ناب محمدی است که با تلاش سرویس های جاسوسی بیگانه صورت می گیرد و متاسفانه در این راه برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان نیز آنان را همراهی می کنند.

    ماموستا فخری ادامه داد: آشنایی جهانیان با اسلام راستین برای ابرقدرتها، استکبار و استعمار بسیار گران تمام خواهد شد، تسری و گسترش اسلام واقعی به دیگر نقاط جهان، دنیای دیگر و با آرامشی را رقم خواهد زد که این مسئله کابوس دهشتناک مستکبرین است.

    امام جمعه جوانرود اظهار داشت: تلاش شبانه روزی رسانه های بیگانه برای نشان دادن چهره دروغین از اسلام به جهانیان و اینکه اسلام همین است که داعش می گوید و انجام می دهد همه از روی ترس و واهمه است که باید علمای متعهد در جهان اسلام این وضعیت را هرچه سریعتر تغییر دهند.

    وی با اشاره به اینکه تنها عامل درگیری در جهان اسلام دشمنان بیرونی نیستند، خاطرنشان کرد: منشا بسیاری از درگیری های مذهبی درجهان اسلام و شکل گیری گروهک های تروریستی در بین مسلمین قرائت های نادرست از اصول بنیادین اسلام است که  متاسفانه برخی از علمای به ظاهر مسلمان به زعم خود آن را تفسیر و تحلیل می کنند و دشمنان نیز زمینه پیاده شدن این بدعتها را فراهم می سازند.

    منبع: تقریب

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *