×

اقامتگاه‌ها و خانه مسافرهای پاوه، شناسنامه دار می شوند

  • کد نوشته: 22382
  • ۱۸,اسفند ۱۴۰۱
  • 104 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون عمرانی فرماندار پاوه با اشاره به اینکه شهرستان پاوه ۱۸ اقامتگاه بوم گردی و حدود ۹۰ خانه مسافر دارای مجوز است در ادامه افزود: موضوع شناسایی و شناسنامه دار کردن خانه های مسافر و اماکن اقامتی بدون مجوز و تهیه بانک اطلاعاتی جامع از کلیه اماکن اقامتی با همکاری دهیاران و میراث فرهنگی و گردشگری در دستور کار قرار دارد.
    اقامتگاه‌ها و خانه مسافرهای پاوه، شناسنامه دار می شوند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از کردپرس؛ مصطفایی در جلسه خدمات سفر شهرستان پاوه که با حضور مدیرکل روستایی استان برگزار شد؛ گفت: با توجه به اهمیت و نقش روستاها در حوزه گردشگری و حضور مسافران نوروزی به ویژه در روستاهای هدف گردشگری ستاد خدمات سفر با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و بخشداران و تعدادی از دهیاران روستاهای تابعه تشکیل شده است.

     مصطفایی افزود: امیدواریم دستگاههای اجرایی با همکاری و مشارکت مردم شهرستان و بخصوص در روستاها فضا را برای مسافران نوروزی و بهره مندی از این ظرفیت و کسب درآمد به نحو مطلوبی آماده نمایند.

    در ادامه مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری با تاکید بر آماده بودن دهیاری ها برای میزبانی از مسافران نوروزی گفت: استاندار کرمانشاه تاکید ویژه ای بر گردشگری روستایی و استفاده حداکثری از پتانسیل های روستاها دارد.

    خسروانی افزود: اکثر روستاهای شهرستان پاوه دارای قابلیت گردشگری هستند و با داشتن زیرساخت های لازم می توانند میزبان گردشگران باشند.

    وی ادامه داد: از ظرفیت نمازخانه و سرویس بهداشتی مدارس برای خدمات رسانی به مسافران استفاده شود

     خسروانی تاکید کرد: دهیاران موظف هستند در ایام نوروز در روستا حضور داشته باشند.

    در ادامه این نشست، بخشداران نوسود, مرکزی و باینگان از آمادگی کامل خود با همکاری دهیاران به ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی خبر دادند.

    منبع: کردپرس
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *