×

اقدامات حل مشکلات ترافیکی در پاوه پذیرفته نیست

  • کد نوشته: 21747
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۸
  • 164 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه در نشست شورای ترافیک شهرستان پاوه گفت: اجرای مصوبات و اقدامات برای حل مشکلات ترافیکی و حمل ونقل عمومی درون شهری برای سرویس دهی به تمام نقاط شهر مقبول نیست.
    اقدامات حل مشکلات ترافیکی در پاوه پذیرفته نیست
  • به گزارش آوای باینگان، فرماندار شهرستان پاوه در این نشست در سخنانی اظهار کرد: به اندازه کافی مصوبات وجود دارد اما اجرای مصوبات  قابل قبول نیست دستگاههای مرتبط در خصوص مصوبات حوزه کازی خود گزارش دهند 

    اردشیر رستمی افزود:  قرار براین بوده شهرداری برای تهیه طرح جامع ترافیک شهرپاوه از طریق مشاورین دارای صلاحیت اقدام نماید برای کاهش ترافیک و اصلاح گره های ترافیکی نیاز به تهیه طرح است 

    وی گفت: شهرداری در خصوص اجرای مصوبات قبلی از جمله راه اندازی دوربینهای ثبت تخلفات و ساماندهی خودروهای میوه فروش و دوره گرد در محل ترمینال قدیم فعلا بطور موقت تا زمانی که طرحی برای اجرا در آن زمین تهیه و شروع شود اقدام نماید. 

    وی ادامه داد: کمیته کارشناسی شورای ترافیک هرچه سریعتر برای اختصاص لاین کناری خیابان اصلی از میدان شهدا تا سه راهی پارک شهید کاظمی( جایگزین پارک ممنوع که اجرایی هم نشده ) بررسی تا در صورت امکان بصورت خط ویژه تاکسی در نظر گرفته شود. 

    رستمی اضافه کرد: با توجه به وضع موجود و وضعیت خاص شهر پاوه و معابر اصلی شهروندان محترم نیز بایستی همراهی و مشارکت داشته باشند .

    فرماندار پاوه افزود: در اجرای مصوبات جلسات قبلی شهرداری و شورای شهر نتایج پیگیریها و بررسیهای بعمل آمده را هرچه سریعتر برای احداث معبر میدان مولوی به سراب هولی بصورت یک طرح با دید گردشگری و ترافیکی اعلام نمایند . 

    رستمی گفت: اجرای مصوبات و اقدامات برای حل مشکلات ترافیکی و حمل ونقل عمومی درون شهری برای سرویس دهی به تمام نقاط شهر مقبول نیست اگر مدیران خود وقت کافی برای پیگیری و اجرای مصوبات و اقدام برای کاهش ترافیک ندارند معاون و کارشناسان ذیربط در اداره خود را مامو ویژه پیگیری این موضوع مهم نمایند. 

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *