×

امام جمعه موقت جوانرود معرفی شد

  • کد نوشته: 18058
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۲
  • 831 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: طی حکمی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان کرمانشاه امروز و در نماز جمعه جوانرود دکتر محمد عزیز حسامی به عنوان امام جمعه موقت این شهرستان معرفی شد.
    امام جمعه موقت جوانرود معرفی شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در این مراسم گفت : ماموستا دکتر محمدعزیز حسامی از چهره های خوشنام، متدین و علمی، دبیر و استاد دانشگاه و علاوه بر تحصیلات حوزوی دکترای فقه و اصول مذهب شافعی را دارد که با پیشنهاد ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه این شهرستان با حکم نمایندگی ولی فقیه به سمت امام جمعه موقت معرفی می‌شود.

    حجت الاسلام حجت الله فاضلی بر ضرورت وحدت و انسجام در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: نماز جمعه بهترین پایگاه برای و حدت و انسجام است که باید برای تقویت آن تلاش کنیم.

    وی ضمن تقدیر امام جمعه و فرماندار جوانرود اظهار امیدواری کرد: با همکاری این بزرگواران همچنان شاهد برگزاری برنامه های دینی و معنوی و اتحاد و انسجام در شهرستان باشیم.

    مسوول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود: از این پس و تحت هر شرایطی نماز جمعه در این شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

    حجت الاسلام فاضلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، روحیه ایثار، شهادت طلبی، اخلاق و صداقت در رفتار را به نمایش گذاشتند که این ایثار و از خودگذشتگی همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

    وی یادآور شد: همه ما وظیفه داریم به بهترین نحو ممکن مکتب دفاع مقدس را  برای نسل جوان که این دوران را ندیده و درک نکرده به خوبی تبیین کنیم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *