×

امسال بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی جوانرود اختصاص یافت

  • کد نوشته: 19347
  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۵
  • 195 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود گفت: امسال تاکنون ۱۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از منابع مختلف به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته است.
    امسال بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی جوانرود اختصاص یافت
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «رستگار یوسفی» روز شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان جوانرود در فرمانداری افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر تسریع در اجرای پروژه های عمرانی دستگاه خود باشند و انجام این پروژه ها را با شتاب بیشتری دنبال کنند.

    وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی همچنین موظف هستند از برگشت هرگونه بودجه و اعتباری جلوگیری کنند.

    فرماندار جوانرود به رفع معارض و موانع برخی از پروژه های عمرانی اشاره کرد وگفت: عملیات  آبرسانی به «بازان میرکی» در قالب مجتمع خانم آباد شروع شده وشتاب بخشی به اجرای این پروژه ضروری است و عملیات آن نباید به خاطر معارض متوقف شود.

    یوسفی همچنین به ضرورت سرعت بخشی به اجرای پروژه  عریض و بهسازی مسیر روانسر- جوانرود – ثلاث ، تصفیه خانه شهر جوانرود، افزایش پست ۲۳۰ کیلوولت اورامانات، آبرسانی به شهر جوانرود و شهرک صنعتی، تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی، ساختمان دانشگاه مدیریت و حسابداری جوانرود، آبخیزداری و تجهیز خدمات کشاورزی و تعریض پل چشمه نزار تاکید کرد.

    او یادآور شد: تعدادی از این پروژه ها برای سفر رییس جمهور به استان پیشنهاد شده است.

    وی به اعتبارات مرتبط با شهرداری ها نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها نیز در انجام مناقصه و شتاب بخشی به پروژه ها اقدام کنند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *