×

امنیت، مهم ترین مساله برای توسعه پایدار در کشور است

  • کد نوشته: 15400
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۳
  • 590 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان در دیدار با فرمانده انتظامی این بخش، امنیت را مهم ترین مسئله برای توسعه پایدار در کشور دانست.
    امنیت، مهم ترین مساله برای توسعه پایدار در کشور است
  • به گزارش خبرنگار فرهنگی آوای باینگان، روز پنج شنبه مورخ یکم آبان ماه سال جاری، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، بخشدار و رئیس آموزش وپرورش منطقه باینگان با فرمانده نیروی انتظامی این بخش دیدار کردند .

    در این دیدار محمد هادی زامیاد  بخشدار باینگان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی در جهت تأمین امنیت و آرامش بخش گفت: نیروی انتظامی با حضور در جای جای این بخش در همه ی زمینه ها می درخشند.

    زامیاد  گفت: امروز به برکت وجود نیروی انتظامی و حضور شبانه روزی و مقتدرانه آن ها در کنار سایر قوای کشورمان در مرزها و در داخل، شاهد امنیت کامل در کشور هستیم.

    رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان افزود : امنیت و سلامتی دو نعمت بسیار مهم هستند که به صورت موازی و باهم اهمیت دارند و برای توسعه پایدار در کشور امنیت مهمترین مساله است و هر پیشرفت و توسعه ای در کشور اتفاق می افتد از زحمات شما حافظان امنیت می باشد.

    وی همچنین هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش های مختلف جامعه با پلیس و خدمات نیروی انتظامی دانست.

    در پایان به پاس زحمات سبزقبایان خدوم نیروی انتظامی، با اهداء لوح سپاس و هدایایی از سرگرد کاکائی فرمانده انتظامی بخش باینگان به نمایندگی از مجموعه نیروی انتظامی سطح بخش، تقدیر به عمل آمد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *