×

امکانات موجود پاسخگوی برف‌روبی معابر و جاده‌های پاوه نیست

  • کد نوشته: 19375
  • ۲۷,دی ۱۴۰۰
  • 267 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه گفت: امکانات و تجهیزات راهداری در شهرستان در حال خدمات رسانی است اما با توجه به بارش سنگین برف این امکانات پاسخگو نیست و از ستاد بحران استان و شهرستان‌های معین درخواست کمک کرده ایم.
    امکانات موجود پاسخگوی برف‌روبی معابر و جاده‌های پاوه نیست
  • به گزارش آوای باینگان، «جلیل بالایی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با ورود امکانات جدید، تلاش داریم معابر شهر پاوه و محورهای ارتباطی به نوسود و نودشه را برف روبی کنیم و زمینه تسهیل تردد همشهریان را فراهم نماییم.

    او اظهار داشت: به دلیل بارش سنگین برف در این شهرستان هم اکنون شبکه برق بخش هایی از نوسود ، نودشه و باینگان قطع شده و نیروهای اداره برق در حال رفع خاموشی ها هستند.

    وی اضافه کرد: در سایر شهرهای پاوه خوشبختانه قطعی شبکه های برق ، آب و گاز را نداریم اما با ادامه بارش ها ، احتمال قطعی برق را در برخی مناطق داریم .

    سرپرست فرمانداری پاوه در ادامه گفت: محورهای اصلی و فرعی بازگشایی و تردد در آنها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و از ۳۵ راه روستایی راه ارتباطی ۳۰ روستا مسدود است که تلاش می شود تا ساعت های آینده این راهها بازگشایی شود.

    بالایی ادامه داد: از شب گذشته تاکنون به طور میانگین بین ۴۰ سانتی متر تا یک متر در مناطق مختلف شهرستان بارش برف داشته ایم.

    وی اضافه کرد: در گردنه ها و جاده های برف گیر شهرستان شاهد کولاک و باد شدید هستیم و نیروهای راهداری و هلال احمر نیز در محورها حضور دارند و انتظار ما از مردم همکاری بیشتر است و اینکه تردد غیر ضرور نداشته باشند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *