×

امکانات و تجهیزات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اورامانات باید تقویت شود

  • کد نوشته: 19626
  • ۱۴۰۰-۱۱-۲۰
  • 290 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از دیدار خود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: در این دیدار خواستار تقویت و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منطقه اورامانات شدم.
    امکانات و تجهیزات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اورامانات باید تقویت شود
  • به گزارش آوای باینگان، «آرش زره‌تن لهونی» به خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شروع پیک جدید ویروس کرونا در کشور و کمبود امکانات و تجهیزات در بیمارستان ها و مراکز درمانی اورامانات لازم است وزارت بهداشت نسبت به تقویت و تجهیز این مراکز اقدام نماید.

    وی بااشاره به اینکه در این دیدار وضعیت مراکز درمانی اورامانات از نظر امکانات و تجهیزات را مورد بررسی قرار دادیم، افزود: در بررسی های بعمل آمده آمبولانس های اورژانس شهرستان های پاوه ،جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی در وضعیت مناسبی قرار ندارند و همچنین با توجه به حجم ترافیک در شهرستان های پاوه و جوانرود اختصاص موتورلانس (موتورسیکلت اورژانس) جهت این دو شهرستان ضروری است.

    نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این دیدار خواستار تسریع در عملیات اجرایی ساخت بیمارستان روانسر شدم، گفت: تا راه اندازی بیمارستان اصلی شهرستان روانسر ، راه اندازی هرچه سریع تر بیمارستان موقت این شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد .

    وی اضافه کرد: باتوجه به وسعت منطقه اورامانات و همچنین سخت گذر و کوهستانی بودن جاده های این منطقه، ایجاد پایگاه امداد هوایی از مطالبات مردم شریف اورامانات است.

    زره تن لهونی در پایان از وزیر بهداشت خواست یک دستگاه C_ARM (رادیوگرافی و تصویربرداری در حین عمل جراحی) و نیز دو دستگاه MRI جهت بیمارستان های جوانرود و پاوه اختصاص یابد.

    دکتر «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ضمن تایید درخواست های نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای رفع مشکلات فوق الذکر نهایت همکاری و تلاش را خواهیم داشت.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *