×

مدیرعامل آبفا کرمانشاه:
امیدوارم بارندگی ها اخیر، موجب رهاشدن پروژه آبرسانی پاوه نشود

  • کد نوشته: 19532
  • ۸,بهمن ۱۴۰۰
  • 199 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: علیرضا کاکاوند گفت: بارندگی های اخیر ممکن است موجب افزایش دبی چاه های شهر پاوه و حل موقتی مشکل آب شرب این شهر شود ولی امیدواریم این امر موجب رها شدن تکمیل پروژه آبرسانی به این شهر نشود.
    امیدوارم بارندگی ها اخیر، موجب رهاشدن پروژه آبرسانی پاوه نشود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از  هاناخبر ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در کنفرانس خبری با حضور اهالی رسانه عنوان کرد: آب شرب پاوه از سه محل سراب هولی، چند حلقه چاه و چشمه آب هانی کوان تامین می شود و تامین آب این شهر نیز مانند شهر کرمانشاه بر عهده شرکت آب منطقه ای کرمانشاه است.

    وی افزود: بر اساس این پروژه قرار است شرکت آب منطقه ای از طریق سراب هانی کوان ۱۶۰ لیتر بر ثانیه آب را تحویل آب و فاضلاب بدهد.

    مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه سال هاست در دست انجام است در ادامه عنوان کرد: آب از سراب هانی کوان در چهار مرحله پمپاژ می شود و به تصفیه خانه منتقل می شود که متاسفانه تصفیه خانه هنوز مشکلاتی دارد‌.

    وی گفت: متاسفانه امسال بر اثر خشکسالی آب دهی چاه‌های پاوه از ۶۰ لیتر در ثانیه به ۴ تا ۵ لیتر در ثانیه رسید.

    کاکاوند در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از زحمات مدیرعامل و پرسنل شرکت آب منطقه ای به جهت سرعت دادن به پروژه ها در چند وقت اخیر عنوان کرد:  در نشستی که با شرکت آب منطقه ای برگزار کردیم قرار شد از این ظرفیت ۱۶۰ لیتر بر ثانیه خط انتقال سراب هانی کوان، حداقل ۸۰ لیتر بر ثانیه آب به ما تحویل بدهند ولی در حال حاضر میزان آب تحویلی بین ۳۰ تا ۵۰ لیتر بر ثانیه است.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه با بیان اینکه پکیج تصفیه آب شرب شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد، گفت: چندی پیش مشکلاتی در کیفیت آب تازه آباد به دلیل انفجارهای ناشی از احداث تونل در جاده تازه آباد رخ داد که ما به صورت فوری برای احداث پکیج تصفیه اقدام کردیم.

    منبع: هاناخبر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *