×

انتقاد ماموستا قادری از عملکرد مدیران در زمینه حل مشکلات پاوه

  • کد نوشته: 17719
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۳
  • 625 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: حاج ماموستا ملا قادر قادری در نماز جمعه پاوه با گلایه و انتفاد از مدیران از آن‌ها خواست توجه ویژه‌ای به حل مشکلات این شهرستان داشته‌ باشند.
    انتقاد ماموستا قادری از عملکرد مدیران در زمینه حل مشکلات پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، به نقل از کانال اطلاع رسانی دفتر امام جمعه پاوه، نمازجمعه این هفته این شهر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، با حضور پرشور مردم مومن پاوه، در محل مسجد­ جامع این شهر و به امامت حاج ماموستا ملاقادر قادری اقامه  شد.

    حاج قادری در جمع نمازگزاران گفت:  به دو دلیل مدتی است مشکلات شهر پاوه را در نماز جمعه بازگو نکرده ام، یکی اینکه خطبه های نماز جمعه در فضای وسیعی منتشر می شود و دوست ندارم مشکلات شهر به خارج شهر برود و دوم اینکه در بازه زمانی پایان دولت قبل و شروع دولت جدید هستیم.

    وی افزود: جمعۀ گذشته عرض کردم در شهر پاوه گرانی بیش از شهرهای دیگر است، دوستان امور صنفی اطلاعیه‌ای صادر کرده‌اند که در پاوه گرانی نیست و مثل شهرهای دیگر است!

    امام جمعه پاوه عنوان کرد: اگر به خارج پاوه سفری داشته باشید به عینه می‌بینند که قیمت اجناس در پاوه با تمام جاهای دیگر متفاوت است. حالا که اصناف می گوید در پاوه گرانی وجود ندارد، امیدواریم این‌گونه باشد؛ با این حال قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم.

    وی ادامه داد: مردم ما مثل اهواز و سیستان به مسئولین اعتراض نمی‌کنند و به همین دلیل است کسی درد ما را نمی‌شنود. اهوازی‌ها و سیستانی‌ها چون اعتراض کردند، رئیس‌جمهور محترم اول به آنجا رفتند؛ اما چون ما سکوت می‌کنیم کسی به ما کاری ندارد.

    ماموستا قادری گفت: واحد ارزشیابی استانداری استان کرمانشاه  اعلام کرده فرمانداری پاوه در طول سه سال گذشته،  ضعیف‌ترین فرمانداری بوده است؛ با این حال دیروز استاندار محترم کرمانشاه بعد از ۸ ماه به پاوه آمده و پیشنهاد داده روبروی مسجد جامع پشت جاده کمربندی به پارک جنگلی تبدیل شود!

    وی ادامه داد: در بهمن ۹۸ به خدمت آقای استاندار رفتم و عرض کردم، انتظار دارم فرماندار پاوه را عوض کنید چرا که برای شهر ما کار نمی‌کند و شهر باسابقۀ پاوه پسرفت داشته است. پاوه و همدان در یک روز تبدیل به شهرستان شده‌اند اما ما کجا و همدان کجا؟ آقای بازوند اول قبول کرد، اما بعد از چند روز گفت: باید نمایندۀ اورامانات هم راضی باشد.

    امام جمعه پاوه ادامه داد: به آقای لهونی عرض کردم همکاری کنید آقای فرماندار عوض شود هم کار نمی‌کند و هم بعضی شایعات به دنبال اوست. آقای لهونی گفت: فرماندار پاوه دوست بنده است و نمی‌توانم این کار را انجام دهم و درنهایت حرف بنده را رد کردند.

    وی در ادامه سخنانش به وضعیت آب شرب پاوه پرداخت و گفت: بعد از ۱۰ سال انتظار بالاخره آب هانی‌کوان به پاوه رسید اما کارشناسان استان اعلام کردند صد در صد آلوده است اما گفتند: با کلرزنی تا قبل از شروع بارندگی آلودگی این آب قابل کنترل است و این کار را کردند.

    ماموستا قادری افزود: متأسفانه الان در شبانه‌روز ۱۲ تا ۱۵ ساعت آب نداریم، سرپرست فرمانداری اعلام می‌کند آب کافی برای مردم وجود دارد اما رئیس ادارۀ آب و فاضلاب اعلام می‌کند؛ نخیر آب نداریم. معلوم نیست چه کسی مسئول است؟ 

    وی در ادامه به گلایه از مدیران پرداخت و ادامه داد: مسئولان حرف‌ و تذکرات بنده را قبول نمی‌کنند؛ صداقت نیست و من هم خسته شده‌ام؛ استخاره کردم که از امامت جمعه کنار بکشم؛ اما نتیجه این بود که پشت رسول خدا (ص) را خالی نکنم؛ لذا ایستادم.

    وی گفت: از آقای فرماندار می خواهم جنب‌وجوشی در جمعی از مدیران این شهر که صادق نیستند و به خدا و مردم و جمهوری اسلامی دروغ می‌گویند ایجاد کنید، بیش از این بی‌توجهی به مردم و نظام روا نیست.

    مسئولان_محترم؛ بنده و شما امروز مسئولیتی داریم، خدا و مردم ما را نگاه می‌کنند؛ امروز عمل ملاک است نه قول و شعار!

    وی همچنین با اشاره به حادثه تلخ سقوط مینی بوس در روستای پالنگان اظهار داشت:  ما شریک غم آن مردم هستیم و به مردم شریف مریوان خصوصاً مردم عزیز روستای پیرصفا تسلیت عرض می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *