×

انتقاد نماینده مجلس از جاده‌های حادثه‌خیز اورامانات

  • کد نوشته: 22761
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۷
  • 139 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده مردم اورامانات گفت: جاده‌های اورامانات علی‌رغم اقدامات چند سال گذشته اما به دلیل فاصله زیاد با استانداردهای نرمال وضعیت مناسبی ندارد، متأسفانه در ماه چند خانواده در حوزه ما به دلیل حوادث جاده‌ای داغدار می‌شوند.
    انتقاد نماینده مجلس از جاده‌های حادثه‌خیز اورامانات
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس، جاده‌های منطقه اورامانات (شهرستان های روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) به دلیل کوهستانی بودن و شرایط خاص توپوگرافی حادثه‌ساز است به طوری که اکثر نقاط این مسیرها به قتلگاهی خاموش برای مرگ تبدیل شده و سالانه جان افراد زیادی را می‌گیرد. پ

    همین موضوع در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث کنارگذر پاوه که با حضور خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسؤولین استانی و شهرستانی برگزار شد مورد انتقاد آرش لهونی نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس قرار گرفت.

    وی در خصوص جاده‌های اورامانات، گفت: از سه راه قزانچی تا سه‌راهی بیاشوش که مسیر مشترک چهار شهرستان اورامانات است، دوربین‌های جاده‌ای ۲۰ هزار تردد را در روز ثبت کرده‌اند که عددی چشمگیر است.

    نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر ادامه داد: این در حالی است که جاده‌های اورامانات علی‌رغم اقدامات چند سال گذشته اما به دلیل فاصله زیاد با استانداردهای نرمال وضعیت مناسبی ندارد، متأسفانه در ماه چند خانواده در حوزه ما به دلیل حوادث جاده‌ای داغدار می‌شوند.

    وی تصریح کرد: قطعه ۱۰ کیلومتری روانسر بیاشوش را خوب شروع کردید اما اخیرا سرعت پروژه رضایت بخش نیست و باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسد چون پروژه کنارگذر پاوه هم شروع شده فلذا توقف پروژه قابل قبول نیست. 

    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *