×

انهدام باند ۳ نفره سارقان و اوراقچیان خودرو در روانسر

  • کد نوشته: 16454
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۹
  • 475 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سه نفره سارقان و اوراقچیان خودرو در شهرستان روانسر خبر داد.
    انهدام باند ۳ نفره سارقان و اوراقچیان خودرو در روانسر
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از وصول اخباری مبنی بر فعالیت باند سه نفره در امر سرقت خودرو و اوراق کردن آن‌ها در داخل یک دامپروری در خارج از شهر روانسر موضوع در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی استان و انتظامی شهرستان روانسر قرار گرفت.

    وی افزود: مأموران پس از انجام کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت و اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک باند سه نفره سرقت خودرو شدند که پس از هماهنگی قضائی محل اوراق کردن خودروها را مورد بازرسی قرار دادند.

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چهار دستگاه خودروی سرقتی، صدها قطعه خودرو شامل درب خودرو، گیربکس، لاستیک و رینگ و انواع آچار چرخ کشف شد.

    وی تصریح کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که سارقین پس از سرقت خودروها که عمدتاً پژو پارس و در استان تهران بوده آن‌ها را به شهرستان روانسر انتقال و در داخل مخفیگاه شناسایی شده اوراق می‌کردند.

    جاویدان با اشاره به دستگیری سردسته باند و تحویل به مرجع قضائی ادامه داد: دستگیری سایر اعضای باند به صورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی شهرستان روانسر قرار دارد.

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی از مهمترین علت ‌های سرقت خودرو مجهز نبودن به تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال و پارک آن در معابر و محل ‌های تاریک و کم تردد است که شهروندان باید به این نکات توجه داشته باشند.

    منبع: مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *