×

اولین مرکز نیکوکاری کارآفرینی در روانسر راه‌اندازی شد

  • کد نوشته: 16260
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • 324 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) روانسر گفت: اولین مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی این نهاد باهدف تسهیل امور خدمت‌رسانی به مددجویان در این شهرستان راه‌اندازی شد.
    اولین مرکز نیکوکاری کارآفرینی در روانسر راه‌اندازی شد
  • به گزارش آوای باینگان، عزیزمراد ویسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ایجاد اشتغال و اقتصاد پایدار، استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین جذب کمک‌های خیرین برای سرمایه گذاری از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز است.

    وی تصریح کرد: اقشار آسیب پذیر دارای شرایط در این کانون شناسایی و از طریق حوزه مددکاری و حمایت به حوزه اشتغال معرفی می‌شوند تا در راستای اشتغال و توانمندسازی آنها اقدام شود.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) روانسر اظهار داشت: در مرکز نیکوکاری کارآفرینی آموزش‌ها و مشاوره حقوقی و فنی کسب‌ و کار، کمک به بازاریابی و فروش محصولات توسط خیرین کارآفرین ارایه می‌شود.

    ویسی ادامه داد: توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش از وظایف کمیته امداد است و این مرکز پل ارتباطی بین کمیته امداد و خیرین کارآفرین خواهد بود.

    وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال در قالب ۱۹۱ شغل برای اشتغال مددجویان کمیته امداد روانسر پرداخت شده است.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) روانسر گفت: چهار مرکز نیکوکاری دیگر در این شهرستان فعال است که در زمینه های جذب مشارکت های مردمی خیرین و شناسایی نیازمندان واقعی فعالیت دارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *