×

اکران فیلم کوتاه «نغمه‌ای برای صلح» در پاوه

  • کد نوشته: 23110
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۲
  • 314 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فیلم کوتاه «نغمه‌ای برای صلح» ساخته‌ی مریم حسین‌زاده در سالن سینمای اداره‌ی ارشاد اسلامی شهرستان پاوه با حضور جمعی از علاقەمندان فیلم و سینما اکران شد.
    اکران فیلم کوتاه «نغمه‌ای برای صلح» در پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، فیلم کوتاه “نغمه ای برای صلح”به نویسندگی و کارگردانی مریم حسین زاده در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران و مورد استقبال مخاطبان سینما قرار گرفت.

    در ابتدا مریم حسین زاده پس از خیر مقدم و تشکر از مهمانان برای حضور در سالن و تشکر از عوامل فیلم و گروه فیلمسازی کاسکو، به شرح پاره توضیحات در رابطه با تهیه و موضوع فیلم پرداخت و تماشاگران را دعوت به تماشای فیلم نمود.

    فیلم کوتاه داستانی مذکور، با تم جنایت و درونمایه جنایت جایز نیست با بازیگران بومی شهرستان پاوه زانکو محمدی، کاوه صمدی و آروین چچانی به ایفای نقش می پردازند.

    تهیه کنندگی این اثر به صورت مشترک توسط مریم حسین زاده و سیدسینا ولدبیگی انجام شده است.

    در پایان مراسم با دعوت مریم کارگردان فیلم آرتان فتح الهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان منتقد اثر به همراه عوامل فیلم به تحلیل و بررسی و نقاط قوت و ضعف فیلم پرداخت.

     آرتان فتح الهی در رابطه با موضوع فیلم افزود جدال فلسفی جایز بودن جنایت همواره در طول تاریخ موضوع بسیاری از بزرگان ادب و هنر از جمله آلبر کامو بوده و در نمایشنامه “عادل ها” کامو به تشریح این مسئله پرداخته است.

    در پایان فتح الهی ابراز امیدواری کرد که با وجود جوانان فعال و با استعداد در حوزه هنر سینما شاهد تولیدات با محتوا و ژانرهای متفاوتی در پاوه خواهیم بود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *