×

ایثارگری های مردم اورامانات در حفظ منابع ملی مثال زدنی است

  • کد نوشته: 16957
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۹
  • 478 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: سال گذشته شاهد بودیم که چگونه سه جوان برومند منطقه اورامانات برای اطفاء حریق رخ داده در "بوزین و مره خیل" جان عزیز خود را از دست دادند.
    ایثارگری های مردم اورامانات در حفظ منابع ملی مثال زدنی است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «فریبرز نجفی‌مهر» در نشست با سازمان های مردم نهاد شهرستان پاوه در سرسرای اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: ارتقای جایگاه سمن ها در جامعه و پذیرش بی واهمه آنها به عنوان نخبگان اجتماعی از سوی همه مدیران، باعث می شود هیچگاه در کف خیابان شاهد حرکت اعتراضی نباشیم.

    او افزود: در آن صورت اقشار مختلف خواهند توانست مطالبات خود را از طریق سمن ها پیگیری کنند.

    وی ادامه داد : سازمان های مردم نهاد این قدرت را دارند که از نادیده گرفتن حقوق شهروندی توسط برخی ادارات و مخدوش شدن مناسبات جامعه جلوگیری کنند و شرایطی را فراهم کنند که مردم خود را در تعیین سرنوشتشان موثر بدانند.

    ایثارگری های مردم اورامانات در حفظ منابع ملی مثال زدنی است

    مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های چشمگیر سمن های منطقه اورامانات و پاوه هنگام بروز زلزله و شیوع بیماری کرونا گفت: ایثارگری های جوانان این منطقه برای حفظ منابع ملی وطنشان مثال زدنی است.

    وی ادامه داد: سال گذشته شاهد بودیم که چگونه سه جوان برومند منطقه اورامانات برای اطفاء حریق رخ داده در “بوزین و مره خیل” جان عزیز خود را از دست دادند.

    نجفی مهر افزود: اکنون نیز می بینیم فعالان مدنی این شهرستان بدون هیچ چشمداشتی برای کمک به بیماران سرطانی و معلولین و همچنین به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقاء گردشگری و صیانت از محیط زیست منطقه، چه زحمات طاقت فرسایی را متحمل می شوند.

    وی در پایان خواستار کمک اعتباری استان برای ساخت سمن سرا با مشارکت خیرین، رفع مشکلات مالیاتی تشکل ها و همکاری تنگاتنگ دستگاه های اجرایی با سمن های فعال شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *