×

بار ویروس کرونا در جوانرود کاهش یافت/ مردم بیشتر رعایت کنند

  • کد نوشته: 15971
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۷
  • 666 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود گفت: با توجه به اینکه بار ویروس در منطقه کم شده ضرورت دارد مردم برای ریشه‌کن شدن این ویروس بیشتر رعایت کنند.
    بار ویروس کرونا در جوانرود کاهش یافت/ مردم بیشتر رعایت کنند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مولود حسینی در خصوص آخرین وضعیت بیماری ویروس کرونا در شهرستان جوانرود، اظهار داشت: بعد از اعمال محدودیت‌های هوشمند و همکاری مردم  با ستاد کرونا وضعیت بیماری کرونا ویروس در شهرستان به حالت زردرسیده است.

    از روزی ۶۰ نفر بستری بیمار کرونایی در شهرستان الان به ۶ نفر رسیده‌ایم

    وی ادامه داد: از روزی ۶۰ نفر بستری بیمار کرونایی در شهرستان الان به ۶ نفر رسیده‌ایم که این وضعیت می‌طلبد مردم به طور جدی‌تری رعایت کنند چون در این برهه زمانی بار ویروس در شهرستان کم شده و با عظمی راسخ در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد موج چهارم کرونا نخواهیم بود.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود تصریح کرد: با توجه به اینکه بار ویروس در منطقه کم شده ضرورت دارد در حال حاضر از حضور در هر نوع اجتماعی خودداری شود و در استفاده از ماسک و همچنین شست‌شوی دست‌ها دقت بیشتری داشته باشیم.

    وی از ادامه نظارت‌ها خبر داد و افزود: همکاری خوبی بین مردم، اصناف، علما و عوامل بهداشت و درمان وجود دارد و با دهیاران و بهورزان هم هماهنگ شده و همه به این معتقدند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند این بیماری را ریشه‌کن کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *