×

بازدید مدیر کل امور عشایری استان کرمانشاه از منطقه عشایری شیوسر باینگان

  • کد نوشته: 15099
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۳
  • 2090 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: مدیر کل عشایری استان کرمانشاه: منطقه عشایری شیوسر باینگان از پتانسیل بالایی جهت توسعه دامداری و تولید محصولات لبنی برخوردار است .
    بازدید مدیر کل امور عشایری استان کرمانشاه از منطقه عشایری شیوسر باینگان
  • به گزارش آوای باینگان روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه ۹۹ جناب آقای مهندس محمدی مدیر کل امور عشایری استان کرمانشاه در معیت بخشدار محترم باینگان و رئیس اداره امور عشایری این بخش با همراهی تعدادی از عشایر از منطقه ییلاقی عشایری شیوسر و مهر(مەهەڕ) باینگان بازدید نمودند .

    در این بازدید مشکلات عشایری از جمله زیر ساختهای جاده دسترسی، آب، برق و آنتن دهی تلفن همراه مورد بررسی قرار گرفت که هر یک از مدیران و بخشدار محترم راهکارهایی جهت مرتفع نمودن این مشکلات ارائه نمودند که امیدواریم با حسن نیت این عزیزان توجه ویژه ای به این منطقه شود . که یکی از مناطق با پتانسیل بالا جهت افزایش تولید در حوزه عشایری میباشد .

    مهندس محمدی مدیر کل عشایری استان کرمانشاه در گفتگویی با پایگاه خبری آوای باینگان اظهار داشت منطقه شیوسر باینگان از پتانسیلهای فراوانی جهت توسعه دامداری و ایجاد اشتغال در حوزه دامداری برخوردار است .

    وی عنوان کرد اگر این منطقه بتواند کد روستا را دریافت نماید قطعا یکی از جذاب ترین روستاهای استان در حوزه تولید محصولات لبنی پاک و ارگانیک خواهد بود .

    ایشان با اشاره به رعایت بهداشت کم نظیر توسط مردم این منطقه مردم باینگان را نمونه ای از مردم متمدن ایرانی نامید .

    وی ضمن قدردانی از عشایر سختکوش باینگان گفت تمام توان خود را جهت مرتفع نمودن مشکلات این منطقه نمونه عشایری به کار خواهد بست .

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “بازدید مدیر کل امور عشایری استان کرمانشاه از منطقه عشایری شیوسر باینگان”

    1. اهل باینگان گفت:

      با سلام
      این را میتوان به فال نیک گرفت ولی امیدوارم که صحبت ها و قول های که داده شده اجرایی شود.
      با تشکر از زحمات دوستان

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *