×

فرماندار سابق پاوه:
برای کنترل آب‌های شهرستان پاوه بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شد

  • کد نوشته: 17172
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۵
  • 400 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار سابق شهرستان پاوه گفت: دولت برای کنترل آب‌های این شهرستان و هدایت آن به سامانه گرمسیری بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه کرد.
    برای کنترل آب‌های شهرستان پاوه بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «پرویز ایده‌پور» روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان، افزود: در هشت سال گذشته بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف در شهرستان پاوه هزینه شده است.

    وی تصریح کرد: در هشت سال گذشته ما با پنج بحران زلزله، آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، کرونا، خشکسالی و تورم حاصل از جنگ اقتصادی مواجه بودیم که این بحران ها به شدت قدرت برنامه ریزی در سایر امور را تحت الشعاع قرار داده است.

    فرماندار سابق پاوه با بیان این که برخی مسیرهای جاده‌ای در شهرستان پاوه به قتلگاه تبدیل شده بودند که در چند سال گذشته این خطرات و نقاط حادثه خیز برطرف شد.

    وی اظهار داشت: بیمارستان جدید پاوه نیز در بحرانی ترین دوره کرونا مورد بهره برداری قرار گرفت و تجهیزات جانبی و دستگاههای مورد نیاز نیز به سرعت نصب شد.

    ایده پور اضافه کرد: در این دولت، تصفیه خانه شماره ۲ برای آبیاری باغات مورد بهره برداری قرار گرفت و در چند ماه گذشته و در بحران کم آبی، آب شرب شهر پاوه از هانی کوان با تلاشهای مستمر استاندار کرمانشاه و دیگر همکاران وارد مدار شد.

    وی با اشاره به اینکه زیر ساخت های شهری بانه وره در هشت سال گذشته از صفر، امروز به نقطه بسیار مطلوب رسیده است ادامه داد: در حوزه ورزش و جوانان ۲ چمن مصنوعی در شهرستان پاوه مورد بهره برداری قرار گرفت.

    ایده پور گفت: مرز شوشمی در ۱۷ مرداد سال ۹٨ به طور رسمی از سوی طرف ایرانی به رسمیت شناخته شد اما طرف عراقی به ویژه استانداری حلبچه عراق متاسفانه تاکنون نتوانسته است مشکلات خود را با دولت عراق مرتفع نماید.

    استاندار کرمانشاه روز یکشنبه در حکمی «جلیل بالایی» مدیرکل فعلی سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری پاوه منصوب کرد.

    پرویز ایده پور فرماندار پیشین شهرستان پاوه نیز از اوایل بهمن ماه سال ۹۲ تاکنون فرماندار این شهرستان بوده است که در روزهای اخیر با درخواست بازنشستگی وی از سوی وزارت کشور موافقت شده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *