×

دادستان:
برق محله‌های پرتجمع پاوه قطع می‌شود

  • کد نوشته: 16994
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۳
  • 187 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: در این شرایط که پاوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، برق محله هایی که در آنها مراسم عزا و یا عروسی برگزار شود با حکم دادستانی قطع خواهد شد.
    برق محله‌های پرتجمع پاوه قطع می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «نوید صحرایی» روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان پاوه افزود: در صورت گزارش مراسم عروسی، داماد و پدر داماد بلافاصله بازداشت خواهند شد.

    وی تاکید کرد: شهرداری ها از برگزاری مراسم تدفین بالای ۱۰ نفر و مراسمات ترحیم و عروسی جلوگیری نماید و در صورت عدم همکاری به دادستانی اعلام نمایند تا بلافاصله به شدت برخورد شود چرا که جان مردم قابل معامله با هیچ چیز دیگری نخواهد بود.

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با بیان اینکه پاوه هم اکنون یکی از معدود شهرستانهای کشور است که دارای وضعیت قرمز است تصریح کرد: همه شهروندان شهرستان پاوه ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

    الماسی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی از امروز موظف است با رانندگان وسایط نقلیه مسافرکش عمومی داخل شهر که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد جدی و قاطع نماید و خودروهای متخلف به مدت ۱۵ روز در پارکینگ متوقف شوند.

    وی با بیان اینکه شهرستان پاوه درگیر تعارفات مختلف است و این تعارفات همه سویه شهرستان را با وضعیتی بغرنج مواجه نموده است تاکید کرد: تمام ادارات با شرح وظایف خود در ستاد مقابله با کرونا آشنایی دارند بنابراین همه ادارات موظف هستند پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با تاکید بر اینکه هیچ یک از ستادهای انتخاباتی اجازه تجمع را ندارند ادامه داد: اداره اماکن و اتاق اصناف ظرف ساعات آینده موظف هستند تمام قهوه خانه سطح شهرستان را تعطیل نمایند در صورت عدم همکاری قهوه خانه های متخلف پلمپ شوند.

    صحرایی افزود: ورود خودروهای غیر از پلاک بومی به پاوه ممنوع است و پلیس راهور موظف است در مبادی ورودی شهرستان بصورت ۲۴ ساعته اعمال قانون نموده و ضمن برگشت خودروهای غیر بومی، برای متخلفین جرایم سنگین در نظر گرفته شود.

    وی گفت: بر اساس دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا ، تمام واحدهای اقامتی در مواقع شرایط قرمز تعطیل هستند و میراث فرهنگی ، اتاق اصناف و صنعت و معدن موظف به نظارت هستند.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *