×

برق هفت روستای روانسر و جوانرود وصل شد

  • کد نوشته: 19396
  • ۲۹,دی ۱۴۰۰
  • 377 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر اداره توزیع برق شهرستان روانسر گفت: در پی بارش سنگین برف، برق پنج روستای بخش مرکزی این شهرستان و ۲ روستای شهرستان جوانرود از روز گذشته قطع شده بود که با تلاش کارکنان این اداره، برق این روستاها سه‌شنبه شب وصل شد.
    برق هفت روستای روانسر و جوانرود وصل شد
  • به گزارش آوای باینگان، «ریوگار رضایی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: چهار اصله تیر برق و یک کیلومتر خط انتقال ۲۰ کیلوولت روستاهای فیروزه ، سرابیان ، مامنان سفلی و مامنان علیا و علی آباد در روانسر و روستاهای خانم آباد و چشمه سفید جوانرود دچار شکستگی و پارگی شدند.

    وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه بلافاصله ، سیم بانان اداره برق روانسر در محل حادثه حضور پیدا کردند و با شرکت توزیع برق استان هماهنگی های لازم صورت گرفت تا تجهیزات و تیر های برق به شهرستان منتقل شود و خوشبختانه اهالی روستاهای همجوار در چاله کنی همراهی و همکاری خوبی داشتند.

    مدیر اداره توزیع برق شهرستان روانسر اظهار داشت: با توجه به اولویت برف روبی راه های روستایی و نیاز مسیر خرابی ها به برف روبی ، تعمیرات شبکه با تاخیر مواجه شد.

    رضایی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در مسیر روستاهای زیرجوبی ، دولت آباد ، ده سرخ و نهرابی به زالوآب خاموشی های پراکنده ای رخ داد که بلافاصله نیروهای اداره برق خاموشی ها را برطرف کنند.

    وی افزود: هم اکنون برق روستای کانی کچکینه روانسر قطع است که باوجود آمادگی نیروها برای رفع خاموشی ، به دلیل برف گیر بودن مسیر دسترسی و مسدودبودن آن ، هنوز اقدام خاصی انجام نشده است و با بازگشایی مسیر ، بدون فوت وقت ، اقدام لازم انجام خواهد شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *