×

 برگزاری آیین تجلیل از کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان جوانرود

  • کد نوشته: 21644
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۴
  • 194 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرودبا اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب و کتاب خوانی در همه زمان ها و ادیان مورد احترام و از شاخص های رشد فرهنگی یک جامعه محسوب می شود.
     برگزاری آیین تجلیل از کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان جوانرود
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، سعدی نقشبندی در آیین تجلیل از کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان جوانرود به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با بیان اینکه سیر در فضای مجازی را نمی توان به عنوان مطالعه اثربخش تلقی کرد،افزود: هدف از مطالعه ارتقا دانش و گسترده کردن اطلاعات است که این امر فقط با مطالعه مداوم کتاب به دست می آید، در حالی که مطالعات فضای مجازی را نه می توان نام مطالعه به آن گذاشت و نه اثربخشی کتاب را دارد.

    وی یکی از گام‌های توسعه، رشد و بالندگی هر جامعه را فرهنگ آن جامعه اعلام کرد واظهارداشت: مسیر این رشد و توسعه تنها با مطالعه و استقبال عمومی از کتاب و کتابخوانی هموار خواهد شد.

    فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیازمند همت همگانی است و ورود خیرین مطالعه در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد.

    نقشبندی با تاکید بر کارکرد مهم فرهنگی کتابخانه‌ها گفت: کتابداران با فرهنگ مردم در ارتباطند و در زمینه رشد فرهنگی و علمی جامعه مسئولیتی بزرگ دارند.

    وی یادآورشد: همه ماباید زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه گسترش دهیم./

    انتهای پیام

    خبرنگار: ذکریا رستمی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *