×

برگزاری مراسم تجلیل از فعالان اقامه نماز، حدیث و مسابقات فرهنگی و هنری مدارس شهرستان پاوه

  • کد نوشته: 12459
  • ۱۸,اردیبهشت ۱۳۹۶
  • 1370 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: پرویز ایده پور روز دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان اقامه نماز، حدیث و مسابقات فرهنگی و هنری مدارس شهرستان پاوه افزود: در عصر کنونی برتری و قدرت از آن کشور و جامعه ای است که اطلاعات بهتر و قدرت علمی بیشتری داشته باشد.

    برگزاری مراسم تجلیل از فعالان اقامه نماز، حدیث و مسابقات فرهنگی و هنری مدارس شهرستان پاوه
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از خبرنگار ایرنا، در ابتدای این مراسم مختار برزگرد فر مدیر آموزش و پرورش پاوه به تشریح اهمیت فعالیتهای فرهنگی و هنری دانش آموزان در کنار فعالیتهای علمی پرداخت و گفت: علم و دانش همراه با اخلاق و معنویت می تواند منشا خدمات بهتر و بیشتری شود.
    فرماندار پاوه با اشاره به اهمیت و جایگاه علم و دانش گفت: مهمترین شاخصه برتری یک جامعه و کشور اطلاعات و آگاهی برتر آن است و افزود: در عصر کنونی برتری و قدرت از آن کشور و جامعه ای است که اطلاعات بهتر و قدرت علمی بیشتری داشته باشد.
    وی با بیان اینکه زمینه و بستر لازم برای رسیدن کشورمان به جایگاه برتر در بین کشورهای جهان فراهم است، نقش آموزش و پروش را در این راستا مهم و حائز اهمیت دانست.
    وی به اهمیت و جایگاه فضای مجازی و محاسن و معایب آن پرداخت و گفت: از این فضا می توان به هر دو صورت مثبت و منفی بهره برد و نوع و نحوه استفاده آز آن بسته به نگرش و فکر افراد دارد.
    فرماندار پاوه با اشاره به نقش فضای مجازی در انتخابات گفت: امروزه با استفاده از سایت ها و کانالهای اطلاع رسانی در فضای مجازی، اطلاع رسانی به بهترین نحو ممکن می توان اطلاعات لازم را در خصوص هر یک از نامزدها جویا شد.
    فرماندار پاوه بر حضور و مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم به ویژه فرهنگیان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد.
    ایده پور، حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم را در انتخابات نشانه علاقه مندی به نظام و تقویت مشروعیت آن درعرصه های جهانی عنوان کرد و گفت: به طور قطع مردم ایران و به ویژه مردم شهرستان پاوه با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رأی دشمنان را ناامید خواهند کرد.

    در پایان از ۲۵۰ دانش آموز برتر در زمینه اقامه نماز، حدیث و مسابقات فرهنگی و هنری با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *