×

برگزاری نشست کارگروه رفع تداخل اراضی کشاورزی و باغات با اراضی ملی در پاوه

  • کد نوشته: 21633
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۲
  • 191 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: کارگروه رفع تداخل و ستاد کاداستر شهرستان پاوه برای کمک به باغداران و کشاورزان در جهت حل و فصل اختلافات ملکی با عرصه های منابع طبیعی و صدور اسناد مالکیت تشکیل شد.
    برگزاری نشست کارگروه رفع تداخل اراضی کشاورزی و باغات با اراضی ملی در پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، این نشست با ریاست دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه و با حضور مدیر اراضی استان کرمانشاه و دیگر اعضا برگزار شد.

    دکتر رستمی فرماندار پاوه در جلسه گارگروه رفع تداخل و ستاد کاداستر شهرستان گفت: کارگروه رفع تداخل و ستاد کاداستر شهرستان یک فرصت و اقدام ارزشمند دولت برای کمک به باغداران و کشاورزان در جهت حل و فصل اختلافات ملکی با عرصه های منابع طبیعی و صدور اسناد مالکیت تشکیل شده است.

    وی گفت: مدیریت جهاد کشاورزی و امور اراضی، منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک در انجام مراحل از تشکیل پرونده ها تا صدور اسناد مالکیت با جدیت بیشتر پیگیری و اقدام نمایند.

     دکتر رستمی اظهار کرد: برای صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی و باغات کلیه پلاکهای شهرستان مشمول امتیازات کارگروه رفع تداخل و ستاد کاداستر شهرستان میشوند.

     فرماندار پاوه گفت: بخشداریها ، دهیاریها و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به صاحبان اینگونه اراضی تلاش نمایند تا از این فرصت پیش آمده استفاده نمایند.

    ایشان خاطر نشان کرد: اداره ثبت اسناد و املاک برای عقد قرارداد با شرکت نقشه بردار طرح کاداستر پیگیری و در اسرع وقت برای صدور اسناد پلاکهایی که از طریق جها کشاورزی تکمیل پرونده و ارسال شده اند اقدام نماید.

    انتهای پیام

    خبرنگار: ذکریا رستمی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *