×

امام جمعه پاوه:
بهبود معیشت مردم از مطالبات مردم مرزنشین است

  • کد نوشته: 16072
  • ۲۰,دی ۱۳۹۹
  • 1817 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه با بیان اینکه مردم مرزنشین این شهرستان سه خواسته به حق از مسوولان دارند، گفت: بهبود معیشت از مطالبات و خواسته های اصلی مردم این منطقه است.
    بهبود معیشت مردم از مطالبات مردم مرزنشین است
  • به گزارش آوای باینگان، به نقل از خبرنگار ایرنا؛ ماموستا ملا قادر قادری روز جمعه در جریان سفر رییس قوه قضاییه به پاوه افزود: یکی ‌از خواسته های ما اقتصادی است که اهم آن‌ها کمک به بهبود معیشت مردم، سرو مامان دادن قانونی و شرعی به وضع کولبری و مبادلات مرزی و تکمیل فرآیند آمد و رفت مرز مسافری شوشمی با اقلیم کردستان عراق است که ۹۰ درصد آن تکمیل شده  که امیدواریم این سفر مکمل باقیمانده آن باشد.

    وی تصریح کرد: خواسته دیگر ما فرهنگی است؛ امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند نمی توانند با جمهوری اسلامی مبارزه مسلحانه کنند و لذا رو به جنگ فرهنگی آورده اند. می طلبد عزیزان همکار حضرتعالی در قوه قضائیه برنامه هایی فرهنگی در دستور کار قرار دهند تا در کنار کار قضایی شاهد کار فرهنکی هم باشیم.

    امام جمعه پاوه در ادامه گفت: خواسته بعدی که خواسته عمومی مردم اهل سنت است خواسته ای قضایی است؛ مردم ما و بخصوص جوانان اهل سنت انتظار دارند که حضرتعالی دستور فرمائید تعدادی از جوانان مخلص و متعهد اهل سنت در امر قضاوت حضور پیدا کنند.

    ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از روزی که آیت‌الله ربیسی در مقام ریاست قوۀ قضائیه قرار گرفته در ۱۹ سفری که به استان‌ها و شهرها داشته‌اند از هر حیث به مردم شریف و متدین ایران امید داده‌اند.

    وی اظهار داشت: بخصوص در حرکت آینده‌ساز قوۀ قضائیه به نام سند تحول قضایی که به نوعی مکمل گام دو انقلاب مقام معظم رهبری است، امیدواریم شاهد تحولات مهمی در ابتدای دهه پنجم عمر انقلاب اسلامی باشیم.

    این روحانی سرشناس اهل سنت اضافه کرد؛ مردم اهل سنت استان کرمانشاه در ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی در کنار ۱۵۰۰ شهیدی که تقدیم انقلاب نموده‌ایم و همواره در تمامی جریانات انقلاب اسلامی سرباز نظام بوده و توقع داریم این سفر منشأ خیر و برکت باشد.

    او گفت: مردم ما خواسته‌های به حقی دارند که توقع هست به سرانجام برسند.

    او گفت: ما قدرشناس هستیم و به طور قطع فراموش نخواهیم کرد به امید حق تاکنون مردم ما همراه نظام بوده‌اند و در آینده نیز ان شاء الله پاسدار انقلاب اسلامی و رهبری خواهیم بود.

    رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه به استان کرمانشاه سفر کرد و صبح جمعه در شهرستان پاوه حضور یافت.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *