×

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب جوانرود تا بهار سال آینده

  • کد نوشته: 18877
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۷
  • 234 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: تصفیه خانه فاضلاب شهر جوانرود در نیمه اول سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.
    بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب جوانرود تا بهار سال آینده
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: برای اجرای پروژه آب و فاضلاب شهر جوانرود امسال ۷۴ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده که بخشی از آن تخصیص یافته است .

    علیرضا کاکاوند با بیان اینکه ادغام شرکت‌های آبفا شهری و روستایی در سال گذشته، خشکسالی و شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را برای شرکت آب و فاضلاب استان به همراه داشت افزود: کاهش نزولات آسمانی سال بسیار سختی را به لحاظ تامین آب شرب پایدار رقم زد اما در شهرستان جوانرود با چالش کمتری مواجه بودیم.

    وی اظهار داشت: برای حل مشکلات آب شرب شهر جوانرود با شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه رایزنی کردیم و تا دهه فجر امسال آب چاه تم تم را در مدار بهره برداری قرار خواهیم داد که در صورت  انجام این طرح مشکل آب شرب شهر جوانرود منهای طرح جدید هزار واحدی مسکن برطرف خواهد شد.

    کاکاوند خاطرنشان کرد:برای آبرسانی به طرح جدید ساخت هزار واحد مسکن در شهر جوانرود به اعتبار نیاز داریم برنامه ما برای تامین بلند مدت آب شرب شهر از چشمه قلانی است که آب جوانرود، شاهو و چند روستا آن را تامین خواهد کرد.

    وی با اشاره به نیاز شرکت آبفای استان به  ۱۰ دستگاه تانکر آبرسان سیار گفت:در راستای رفع این مشکل خرید پنج دستگاه تانکر آبرسان جدید را در دستور کار داریم که هزینه خرید آن‌ها از محل اعتبارات آبرسانی سیار در نظر گرفته شده است.

    منبع: صداوسیما

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *