×

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۶ طرح عمرانی و خدماتی در بخش باینگان

  • کد نوشته: 21047
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۲
  • 261 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: بخشدار باینگان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۶ طرح عمرانی و خدماتی این بخش با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.
    بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۶ طرح عمرانی و خدماتی در بخش باینگان
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، محمد هادی زامیاد در تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در بخش باینگان گفت؛  طرح‌های قابل افتتاح و بهره برداری شامل گاز سانی به ۹ روستای چیلانه ، میرعبدلی زرین چیا ، لاران علیا ، لاران سفلی ، تین ، سفید آب ، زردویی، دودان و لشکرگاه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان ، پروژه های عمرانی شهرداری باینگان شامل نوسازی کارخانه شن و ماسه ، نوسازی یکدستگاه بلدوزر و طرحهای عمران شهر با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان،  پارک کودک روستای آریت با مشارکت صدرصد مر دمی و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان است.

    بخشدار باینگان افزود؛ در هفته دولت عملیات اجرایی پایگاه امداد ونجات جاده ای سه راهی باینگان با ۲ میلیارد تومان و بلوار ورودی شهر باینگان با ۴ میلیارد تومان نیز آغاز خواهد شد.

    زامیاد افزود؛ غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده های معزز شهدا ، فضا سازی شهر و روستا با نصب بنر و پرچم ، بیان خدمات دولت از تریبون نمازهای جمعه و تجلیل از کارکنان ادارات از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در بخش باینگان است.

    بخشدار باینگان تصریح کرد از نکات قابل توجه در خدمات دولت این است که با بهره بر داری از طرح گازرسانی به روستاهای بخش کل جمعیت شهر و روستایی بخش باینگان از نعمت گاز شهری بهره مند خواهند شد که مستلزم قدردانی از دولتمردان  و مسولان نظام جمهوری اسلامی است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *