×

بهسازی ورودی‌های شهر روانسر آغاز شد

  • کد نوشته: 21442
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۵
  • 160 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: شهردار روانسر گفت: با جذب ۳۴۰ تن قیر رایگان، ورودی‌های شهر روانسر از سمت کرمانشاه و منطقه اورامانات بهسازی و آسفالت می‌شود.
    بهسازی ورودی‌های شهر روانسر آغاز شد
  • به گزارش آوای باینگان، «فرهاد تاب‌زر» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای آسفالت وروردی شهر روانسر به عنوان دروازه ورودی به منطقه اورامانات از سمت کرمانشاه و برخی از معابر شهر، هشت هزار تن آسفالت استفاده می شود.

    وی ادامه داد: برای اجرای آسفالت ۵۰ هزار متر مربع از معابر ورودی شهر از میدان شهدا تا میدان اورامان و خیابان چمران و بلوار سردار سلیمانی، ۶۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

    شهردار روانسر اظهار داشت: برای آسفالت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر ورودی شهر از سمت منطقه اورامانات نیز ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

    تاب‌زر اضافه کرد: عملیات ساماندهی فضای سبز و ایجاد شبکه هدایت دفع آب های سطحی ورودی شهر از میدان اورامان تا میدان شهدا نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

    وی گفت: شهر روانسر با توجه به اینکه دروازه ورودی مهمانان و مسافران به شهرستان های پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی است از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام سعی و تلاش ما این است که بهترین خدمات را ارائه دهیم.

    شهردار روانسر یاداور شد: ورودی یک شهر نشان دهنده وضعیت کلی و تداعی کننده هویت آن شهر است و ما هم تمام تلاش و توان خود را در راستای ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر بکار خواهیم گرفت.

    شهر روانسر با ۲۵ هزار نفر جمعیت به شهر سراب های خروشان و دروازه منطقه اورامانات مشهور است و هر ساله و به ویژه در تعطیلات پذیرای شمار چشمگیری از مهمانان است.
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *